10. toukokuuta 2012

100 postaus!

APUA! Tämä on jo blogini sadas postaus, oonko muka oikeesti kirjottanu jo niin paljon? Tuntuu jotenkin kauheen paljolta. Ja se miten tämä blogi on muuttunu, siitä kun aloitin :) Kerroin tyyliin vaan mun päivistä ja viljamista, nyt kerron kaikesta ja oon niin kiinnostunut kynsien teosta! Olipa kiva selata blogi läpi, ja nauraa itekseen miten oikeestaan suoraan sanottuna tyhmiä oon kirjotellu. Mutta tästä mennään eteenpäin, kynsipostauksien parissa, videoiden, teihän toiveiden, ja omien postauksien mukaan!

Tänään sitten vihdoinkin aamulla kerkesin tehdä Ihanat kynnet verkkokauppaan tilauksen ja sainki taas tilattua kaikki mitä pitiki ja vähän liikaakin, innostuin taas :) Sieltä on myös tulossa arvontaan tulevat palkinnot. Elikkä arvonta alkaa heti kun saan kaikki tavarat siihen, elikkäs varmaan ensi viikon aikana.

Teillä lukijoilla on vielä aikaa hyödyntää -15% tarjous ihanat kynnet verkkokauppaan, Tarjous voimassa 30.5.12 asti, ja koodi oli "blogfani5"

Sitten ihan toiseen asiaan, ootta varmaan taas huomannu että tonne sivulle on tullut toinenkin yhteistyökumppani meinaan Sannataranailart :) Oon niin iloinen tästäkin asiasta,että oon hehkuttanu sitä viljamille jo pari päivää :)

Mun omasta mielestä sannataranailart ja ihanat kynnet, on parhaimpia suomen kynsitarvike verkkokauppoja :) Itse siis tilaan omat tuotteeni kyseisistä paikoista! :) Käykää tekin kurkkaamassa TÄNNE ja tekemässä hyviä löytöjä. Kaikille yli 15e tilauksille kaupanpäällisiä.

Mitäs kaikkea mulla vielä oli teille, en taas muista ollenkaan, tähän väliin voisin esitelle ne kynnet jotka tein anopille, viime viikonloppuna.

Matattuna

Ei saatu kunnon kuvaa, kun ei aurinko paistanu

Tässä jo vähän aurinko kurkisti :)

Koitin ottaa sata kuvaa, mutta mikään ei tuntunu onnistuvan :)
Eli siis halusin koittaa kynsiin suvilta ostettua evelinen : holografic lakkaa, mun mielestä tää oli niin nätti kynsillä ja kirsikin tykkäsi näistä, lakkaa laitettiin kaksi kerrosta, ehkä olisi pitänyt vielä laittaa kolmas, mutta  peitti hyvin jo toisella kerroksella. Ei näissä evelinen hololakoissa, ole niin suurta holoefektiä, eik oikein kameralla saatu ees sitä näkyviin, eikä ollu aurinkoista sillon, jotta ois ees vähän näkyny, kun oltiin saatu kynnet lakattua, niin halusin laittaa päälle vielä essencen : matt top coatin, en tosiaankaan tiiä oliko siinä järkeä? Kannattaako edes hololakan päälle laittaa mattaa? Mutta kauniit me niistä saatiin.  Jotenki kaikki kynnet jotka on pitkät, niin kaikki lakat näyttää niissä hyvälle, ja nyt oon saanu omiakin kynsiä kasvatettua jo tosi pitkäksi.

Kuva käytetyistä lakoista. Essencen : base coat, Eveline : holografic 413 ja Essencen : matt top coat, joka on muuten todella hyvä! Ois pitäny hamstrata tätä enemmänkin.
Kynsiin ei taaskaan saanu laittaa mitään koristeita, vaan piti olla ihan yksivärisesti lakattu. Ehkäpä ens kerralla sais jo tehdä jotain muutaki kun laittaa pelkän värin? Strassit ja kaikki muut jää kuulemma aina hiuksiin kiinni, ja ne häiritsee, mutta se vaatii vaan suostuttelua.

Tänään näin pitkästä aikaa nuoruuden kaveriani, ja heti kun se astu ovesta sisään, niin kysymys kuuluikin, millon teet mulle geelikynnet, nyt olis kolme ihmistä jo vailla kynsiä, ihanaa pääsee niitäkin taas tekemään, kun en oo itelle viittiny tehdä, koska haluan kasvattaa omia kynsiä tällä hetkellä :)

Nyt tää rupee jo vaikuttamaan maratoonipostaukselta taas, mutta antaa mennä 100 postauksen kunniaksi :)
Oon taas tehny tilauksia vaikka minne, ja ostan facebookin kynsikirpparilta muutaman lakan, ja kaikkea muutakin. Joten nyt joka päivä posti on taas tuonu mulle jos jonkunlaisen kirjeen, mielummin näitä ku laskuja :))

5 kpl kynsikiekkoja
 Ihanaa vihdoinki sain aikaseks ostaa näitä kynsikiekkoja, niin pääsen laittamaan mun lakat niille, ja sitten onki vain helppo katsoa mikä väri miellyttää :)

5kpl puolikkaita fimoja
Mun oli pakko ostaa nää fimot sen takia kun tuolla on toi rusetti :) oon niin rakastunu siihen että aww <3
nämä siis ostin Mirjalta :) Jolta on aina niin kiva ostaa, kun tulee nopeesti perille, ja mirja on aina kirjottanu kivan viestin mukaan :) kiitos!

Tämä kuva on aika huono, mutta 2kpl läpinäkyviä kiekkoja
Sitten ostin vielä 2kpl läpinäkyviä kiekkoja, facebookin kynsikirpparilta, nyt mulla olis näitä 7 mahtaakohan riittää? Aattelin huomenna ottaa aikaseks laittaa kaikki lakat väreittäin näille :) Kiitos neuvosta vaan suvi, jolta taas kysyin apua ! Onneksi on tollanen ihanuus, joka aina auttaa kun kysyy jotain!

Eiköhän siinä ollu taas asiaa riittämiin, nyt aattelin vielä laittaa kaikki mun kynsilakat tolle kynsilakka sivulle, jotta saadaan sekin ajan tasalle!




6 kommenttia:

  1. Meinasin alkaa kyseleen et mikä lakka toi on kunnes rullasin alaspäin ja huomasinkin kuvan..... :DD On muuten aika kiva mattana!

    VastaaPoista
  2. :D sultahan se on! :) Mäkin tykkään näistä! :)

    VastaaPoista
  3. Oi että miten ihanan värinen tuo hololakka! :)

    VastaaPoista
  4. Hololakat ei toimi mattana ollenkaan, joten kannattaa ehkä säästää holot kun haluaa sen efektin ja matata joku creme/shimmeri. Eveline ei kyl ole superholo muutenkaan mut itse aina kumminki niitä kynsiä tuijottaa :) Sori toi ylempi mokailuni, kommentointi fail.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ei näköjään toiminu, mä vaan tyhmänä halusin päästä testaamaan mun matta top coattia :D Ei toi eveline kyllä tosiaankaan mikään paras oo :D

      Poista

Kiitos kommentista ♥