Näytetään tekstit, joissa on tunniste Tikkuglitterkynnet. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Tikkuglitterkynnet. Näytä kaikki tekstit

10. elokuuta 2013

Paketti mimaxilta & kynnet

Sain alkuviikosta postia Mimaxilta yhteistyönmerkeissä ja ajattelin että en esittele pakettia, ennen kuin olen tehnyt kynnet kyseisellä lakalla. Nyt on kynnet tehty niin saa esiteltyä lakan kunnolla :)


Tältä näytti elokuun paketti sitten. China glaze : flock together lakka uudesta On The Horizon kokoelmasta. Hinta : 10,59 ( mimax ) mukana oli myös tarramuotteja mutta minulle nämä ovat tarpeettomat kun en enään geelikynsiä tee, joten ajattelin että haluisiko joku lukijoista nämä? :)


On the horizon on siis uusi china glazen kokoelma, joka sisältää 6 erillaista tikkuglitterlakkaa. Monet kyllä kutsuvat näitä vaikka millä nimillä bakteeri, karva, hius yms nimillä. : D Itse sain siis testiin flock togerher lakan jossa on mintun vihreitä, vaaleansinisiä ja mustia tikkuja " hiukkasia".


Ekan kerran kun näin swatch kuvat näistä "bakteerilakoista" niin mä en tykänny ollenkaan yhestäkään... mutta kun sain tämän lakan lakattua kynnelle niin kyllä mä tästä ihan vähän pidän. ;)


Lakka levittyi kynnelle ihan OK hyvin. Tikkuja ei tarvinnut kalastella pullosta ollenkaan ja ne levittyi tasaisesti kynnelle, mutta niitä tulee kerralla paljon eli piti koko ajan muistaa että pyyhkeisee sutia vähän ennen lakkaamista ja siltikin siveltimessä oli paljon lakkaa...

Laitoin itse tämän lakan essencen : edward lakan päälle vaikka sen olisi voinut laittaa kynnelle ilman mitään mutta mun mielestä tää näyttää vähän paremmalta kun on toisen lakan päällä :)

Muissa kynsissä yksi kerros lakkaa paitsi peukolossa ja nimettömässä kaksi. Mun mieleen on enemmän tuo yksi kerros.


Yhteenvetona : voin omistaa yhden bakteerilakan ja siihen se sitten jää. Ainakin tällä hetkellä olen sitä mieltä.

Käytetyt
Essence : kynnenkovettaja
Essie : fill the cap aluslakka
Essence : edward ( kaksi kerrosta )
China glaze : flock together
Essence : fast dry

Mitäs te ootta mieltä näistä bakteerilakoista? Entäs kynsistä ;)

Fani