4. maaliskuuta 2013

Leimausta & Yhteistyötä!

Mä oon koittanu varmaan sata kertaa leimata ja eieieiei SE EI VAAN IKINÄ ONNISTUNU! Kunnes päätin että hankin XL-stamperin ja dependin hopean lakan ja koitan vielä kerran ja MÄ ONNISTUIN! Mä oon niin happy! Mä sain oikeesti leimattua kokokynnen kuviot kynsille!


Lakaksi valitsit essencen : break through lakan. Aivan ihanan värinen lakka ja peittävyys ja levittyvyys mitä parhain. Kynsillä lakkaa kaksi kerrosta. Essencen lakat on kyllä vaan parhaita!


Koitin siis ensimmäistä kertaa kokokynnen leimausta ja tälläiset sain aikaan ! Omasta mielestä ihan hyvä suoritus! Lakkana oli dependin : metallinen hopea. Ja kuvioksi valikoitui leopardikuvio. Oliko se mikään ylläri?? Ensin mietin että olisin voinu laittaa noihin vielä jotain ettei jäisi ihan tuollaiseksi, mutta lopulta päädyin että ei enään mitään etten vaan pilaa näitä! Ja onneksi en laittanu sillä tykkäsin näistä todella paljon näin!


Viihdyin näillä kynsillä kolme päivää ja nyt on jo uusi idea mielessä! Mitä te piditte näistä? Onnistuiko leimaus ensikertalaiseksi miten? :) Mielipiteitä?


Käytetyt lakat ja tarvikkeet*
* Nubar : Aluslakka.
* Essence : Break Through.
* Depend : ? Hopea.
* Seche Vite : Päällyslakka.
* XL-Stamper & Scraper.
* Jättikokoinen kuvalaatta. Kuviona leopardikuvio, mikä näkyy kuvassa*

Sitten vähän yhteistyöasiaa! Blogillani on meinaan parikin uutta yhteistyökumppania, mutta ensimmäisenä niistä esittelyyn pääsee Misslis.fi.

Miss Lis Oy on perustettu vuonna 1988 ja se toimii maailman johtavimpien kynsi- ja käsihoitotuotteiden maahantuojana sekä markkinoijana. Miss Lis Oy on erikoistunut kynsimuotoiluun ja kynsien kaunistamiseen, mikä on luonnollinen osa kokonaisvaltaista kauneudenhoitoa. Sivuilta löydät muun muassa tietoa palveluistamme ja tuotteistamme sekä yleistä tietoutta kynsistä


Ensimmäinen paketti minkä sain misslis yritykseltä testattavaksi näyttää tältä : 

<3

Tälläinen pieni kiva paketti orlyn tuotteita.

1. Orly : Coachella Dweller. Uudesta kevätkokoelmasta. Aivan ihana orastavan vihreä lakka. Mä oon niin himoinnu kaikkia kevät ja pastelli sävyjä :) Tästä lisää omassa postauksessa.

2. Orly : Shine. Ihana hopeanvärinen lakka! :)

Ja viimeisenä paketista paljastui orlyn tuoteopas ja kynsinauhojen hoitovoide. Tästä myös tulossa lisää kunhan oon testannu! 

Kiitos vielä kerran misslis tästä paketista! Aivan ihana! Lisää postauksia tulossa. 

Mitäs te tykkäätte orlyn lakoista/tuotteista? :) 

<3 : Fani 

16 kommenttia:

  1. Hyvin onnistuit leimauksessa! <3 Minulla ei ole oikeanlaista kynsilakanpoistoainetta, joten leimauskaan ei valitettavasti onnistu... :) Täälläpäin on huonot valikoimat. Voi tietysti vika olla tekijässäkin. :D
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos <3 voi ei, no kyllä se sullakin jossain vaiheessa, kun löytyy oikeanlaista kynsilakanpoistoainetta. :D en usko siihen että vika olisi tekijässä! :p

      Poista
  2. Mä ostin just uusia leimauslaattoja BM:ltä, ja tilasin ebaysta uuden stamperin koska edellinen katosi. Noh, tänään yritin leimailla eikä millään se kuvio meinannut tarttua stamperiin. Aargh! Konadin stamperilla oli niin paljon helpompi tehdä leimauksia...

    Onneks olkoon kuitenkin sulle tästä leimausten onnistumisesta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vihdoinki mulla onnistu :) kiitoskiitos! :) eikä, toi mun xl-stamperi on ebaysta ja toimii onneksi täydellisesti :) muuten oisin menettäny hermoni! :D

      Poista
  3. No tosi hyvin on kyllä leimaukset onnistuneet! :)) Ja leopardikuvio on ihana ♥ Ite en oo koskaan vielä leimaillu, eikä ainakaan lähitulevaisuudessa tuu tapahtumaan. Käsinkoristelu ja maalailu on enemmän se mun juttu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos anni <3 ite myös tykkään tuosta kuviosta :) no sulta luonnistuu se maalailu ja käsinkoristelu niin hyvin!! :)

      Poista
  4. Kommentoinko jotain:D?
    säädin jotain mutta ekaa kommenttia(jos semmoinen tuli niin ei tarvi julkaista;D)

    Mutta ihanat kynnet <3 leopardi kuvio on ihanaa;D mun pitäis ostaa joku laatta missä olis just tommonen kuvio kans..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tullu mitään muuta kommenttia! :)

      Oi kiitos paljon!! :) kannattaa ostaa! :)

      Poista
  5. ihanat kynnet ja onnea uudesta yhteistyökumppanista sekä kivasta paketista

    VastaaPoista
  6. Hyvin onnistuneet leimaukset! Onnea :)
    Ja onnea myös uudesta yhteistyökumppanista!

    VastaaPoista
  7. Hyvin onnistuneet leimaukset ! :)

    Tuo Orlyn Shine on ihana ! :3 se toimii myös leimailussa (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! :)

      Noni vähän hyvä, voin siis käyttää myös sitä :)

      Poista
  8. Ihanat kynnet <3 Ja onnea uudesta yhteistyökumppanista! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥