3. kesäkuuta 2015

Miehen kynsinauhat kuntoon!

Kattelin yksi päivä Viljamin tullessa töistä kotiin sen käsiä ja kynsiä. Kunto oli aivan kamala, kynsinauhat törrötti, kynnet on purtu ja kädet aivan likaset, mua suoraan sanottuna ällötti! Kysyin ohimennen, josko millään voisin ihan vähän edes tehdä niille jotain ja ihme ja kumma sain myöntävän vastauksen.


Tässä näette kädet ja kynnet liki puolen tunnin pesun jälkeen. Kynnet on syöty nahkaan asti ja kynsinauhat on ällöttävät! Toisaalta kuka miesten käsiä tai saatika kynsiä ainakaan töissä katsoo, mutta itse tykkään siisteistä kynsistä, niin kyllä se pistää silmään. 

Ensimmäiset sanat Viljamilta oli "Eihän se satu?" ja "En halua, että käytät sitä tikkua", juujuu! 


Nämä 3 tuotetta ovat sellaiset, jotka tulisi löytyä ehdottomasti kaikilta. Nfu'Oh Cuticle Remover on täydellinen aine kynsinauhjen poistoon, kynsinauhatyönnin ja kynsinauhaleikkurit. 

Kävin yhden kynnen ja kynsinauhan kerrallaan läpi ja voin kertoa, että sitä töhnää irtosi. Viljami kyseli koko ajan mitä nyt tapahtuu, mitä nyt, mitä nyt, ai sattuu, irtooko sieltä mitään, mitä sieltä irtoo, tuleeko verta. Mua ihan nauratti! :D 


Puolisen tuntia ja kynnet näytti 100x paremmalta. Ensimmäinen käsi kun oltiin saatu valmiiksi, niin Viljami katteli sitä ja tuumasi "Eikö mun kynsinauhat nyt tulehdu, kun niissä ei ole sitä kerrosta suojaamassa sitä?" Antakaa mun kaikki kestää. Kynnet ei kuulemma muutenkaan näyttäneet miehekkäiltä, mutta näin naisen mieleen ne kyllä oli. Toki tuo syylä? vai mikä onkaan olisi hyvä poistaa, koska olen huomannut Viljamin pureskelevan sitä usein. Yök! 


Kuvissa on eri valotus, mutta huomaatte myös varmasti eron. Jälkeen -kuvassa on kynsinauhoilla valkoista, joka on rasvaa.


Lopuksi laitettiin kynsille vielä Vitalis monikäyttö voidetta ( mansikka ei kelvannu ). Tämä oli ainut rasva, jota en ollut vielä itse testannut, joten se olikin hyvä ottaa viimein testiin. Tuoksu on oikein mieto ja hieman mentholinen. Tätä voit käyttää myös huulille, kantapään kovettumiin, auringonpolttamaan ihoon ja kuiviin sekä karheisiin kohtiin. Rasva on hyvin vahamaista ja imeytyy nopeasti. Voisin ottaa tämän itselleni yöpöydälle ja aina ennen nukkumaan menoa rasvata tällä kynsinauhat kunnolla. 


Loppujen lopuksi mulla oli tyytyväinen mies! Ehdotin kyllä vielä, että parralle ja hiuksille voitaisiin myös tehdä jotain! - Ei kaikkia kerralla, kiitos! 

Hoidatteko te ikinä miehienne tai kenenkään muun kynsinauhoja?


22 kommenttia:

  1. Mä silloin tällöin kinuamisen ja pienen kiristämisen jälkeen saan tehdä samanlaisen hoidon Joonakselle :D Sille vaan tuntuu hirviän kipiää käyvän, kun kynsinauhatyönnintä käytän (hups :')) niin ei oikein tykkää jatkuvasta kynsien hoidosta :D Välillä käyn leikkeleen repsottavia nahkariekaileita tai muita epäsiisteyksiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uhkaus, lahjonta, kiristys! Toimii sekä lapsilla, että miehillä. :D Mä en ymmärrä miten se voi sattua? Siis vielä miehiä, luulisi että niillä on korkeampi kipukynnys. :D Kyllä Viiljamiltakin pari kertaa pääsi auts, mutta jatkois välittämättä.

      Poista
  2. Ihana, kun suostui! Kivaa yhdessä puuhastelua. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En usko, että ihan heti suostuu uudestaan. :D

      Poista
  3. Ahahha nää on aina yhtä huvittavia :D ite just sunnuntaina poistin jätkältä kynsinauhoja mutta käskin pitää silmät kiinni :D sen jälkeen se halusi vielä lakata mun kynnet niin uhrasin varpaat mutta metallilakka ei ollut ehkä helpoin valinta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten ne aina keksikiin niin hauskoja juttuja. :D Nauroin taas mahakippurassa! Jos antaisin Viljamin lakata mun varpaan kynnet, niin voisin uskoa, että varpaissa olisi enemmän lakkaa kuin kynsissä. :D

      Poista
  4. Sillonko J vielä asu täällä saman katon alla, useinkin leikkelin sen kynnet ja kehotin rasvaamaan käsiä , eli ihan normi hommaa :) .
    Mutsille joskus teen manuåikyyrin , nyt perjantaina varmaan taas, kun sillä synttärit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi mahtavaa! Mä kanssa lakkaan äitin kynsiä useinki, tai siis melkein aina kun nähdään! :)

      Poista
  5. Oon joskus bufferilla kiillottanu puolison kynnet,mutta harvemmin se pyytää nii en tuputa mitään vaik ois kuin kauheet =)

    VastaaPoista
  6. Hehheh, tuttuja kommentteja, "sitä tikkua" ei saa käyttää (eipä;D) ja sattua ei sais.. mutta kun kynsinauhat on niin kaameessa kunnossa että pakko!! Mun poikaystävä itse nykyään pyytää josko hoitaisin hänen kynnet, näyttää nimittäinn paljon paremmalta silloin;) ja hänellä suurin ongelma on se, että kynsinauhaa kasvaa melkein puoleen kynteen asti..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juujuu. :D ( EI EI ) Kyllä Viljamilta ois vielä vähän voinut ottaa lisää, mutta säästetään niitä seuraavaan kertaan. ;) Oi, mä en usko että Viljami tulisi koskaan ikinä itse pyytämään tai jos niin kävisi niin se olisi varmaankin kipeenä. :D

      Poista
  7. Nuo näyttää niiiin siisteiltä mun poikaystävän kynsiin verrattuna :D se nyblää ja pureskelee kokoajan niin, että peukalon kynsi on ihan kuopalla ja muissa kynsissä kynnen ja kynsinauhan välissä on hirveä rako. Ihanaa.. Tosin vaatii mua laittamaan aina kynsinauhaöljyä itselleen kun huomaa mun sitä sutivan kynsilleni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha :D Hyi yök, miten ihmeessä miehet pystyy siihen? Itse ei ainakaan tulis edes pieneen mieleen ruveta nybläämään / pureskelmaan kynsiä :D Onneksi se on tajunnut edes kynsinauhaöljyn. ;)

      Poista
  8. "Eikö mun kynsinauhat nyt tulehdu, kun niissä ei ole sitä kerrosta suojaamassa sitä?" Voi ei :DDD
    Toi Cuticle Remover on kyllä niin huippu keksintö! ^.^

    VastaaPoista
  9. Nauroin oikee ääneen tota kommenttia "Eikö mun kynsinauhat nyt tulehdu, kun niissä ei ole sitä kerrosta suojaamassa sitä?" ahahahaa ihana! Mun mies syö kans kynsiänsä. Ollaan kokeiltu sitä kamalan makusta stoppilakkaa sille ja hetkeks se lopetti pureskelun mut pia jatko taas siitä lakasta välittämättä. En tie mite saisin sen lopettaa. Aina saa olla huutamassa "sormet pois suusta" niinku jolleki pikku lapsel :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No äläpä. :DD Mistä ihmeestä se on saanut sellaisen käsityksen?
      Viljami syö kanssa ja varsinkin aina silloin kun se ajaa autoa! :D Mä oon kuullu niin paljon tosta stop -lakasta, että kyllä siihenkin makuun tottuu, eli turhan kanssa. :D

      Poista
  10. Heheh, tää oli loistopostaus! Kuulostaa kyl niin tutulta.. :-D Kinuamisen jälkeen saan mäkin välillä laittaa mieheltä ees kynsinauhat ojennukseen. Onneks ei sentään pureksi kynsiä. Mut välillä se kaivelee sen jalan känsää jollain puukolla!? ja mua ällöttää :-D Vois vaan hoitaa sen oikeilla aineilla pois eikä tolleen, karmeeta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes! Mahtava kuulla. Hyiiii, yököttävää!! Miehet on juuri tuollaisia, ei ne kauheasti välitä. :DD

      Poista

Kiitos kommentista ♥