21. helmikuuta 2014

Shimmer Polish : Courtney

Seuraavana saamistani Shimmerin lakoista valitsin kynsille Courtneyn. Mä olisin halunnut yhdistää tän sellaiseen väriin, jota ei mun 500 lakan joukosta löytynyt. Ostoslistalle siis päätyy taas yksi lakka. En osaa kuvailla sellaista väriä, mutta vähän sinapin ja ruskean sekoitusta etsin? :D


Courtneyssä on hennon vaaleanpunainen pohja, jonka seassa on paljon erivärisiä ja kokoisia hexejä (sinisiä, kultaisia, punaisia, vihreitä, liloja, oransseja ja hopeita). Oikein kunnon rainbow siis kyseessä. 


Koska en löytänyt lakoistani haluamani väristä lakkaa päädyin yhdistämään Courtneyn Essencen Cookie loveen, joka on väriltään vaaleanruskea, jonka seassa on paljon kultaista shimmeriä ja kultaisia flakieseja. Lastut tosin näkyy pullossa paljon paremmin kuin kynnellä. Koitin saada niitä kuvattua ja kyllä ne jotenkin näkyy. Oikein kaunis lakka tämä. :)


Nimettömän kerrostin kokonaan Courtneylla ja muihin tein luomivärisudin avulla ohuen ranskiksen. Tosin se ei ole ihan tasainen, kun tein sen vapaalla kädellä. Mä en vaan osaa niitä tarroja käyttää.... :(

Mulla oli yhdet siirtokuvat mielessä, mutta hetken mietittyä ja testailtua päätin jättää ne pois. Välillä vaan yksinkertainen on kaunista.


Värit ei ehkä ole ihan mua, mutta silti tykkään näistä. :) Courtneyta en itse ehkä olisi ostanut, mutta kun sain sen testiin ihastuin siihen täysin. Niin se mieli vaan voi muuttua! 

Shimmer Polish : Courtney & Essence : Cookie Love

Nyt ei kerkiä enempää kirjoitella, koska Suomen peli on jo alkanut ja nyt on pakko kiirehtiä katsomaan miten meijän käy. Mäenkestätätä! Jännittäää niin paljon, että mun tukka lähtee päästä. 

* Shimmer Polish lakkoja voit ostaa itselle esim Täältä.  En hyödy teidän ostoista / klikkauksista mitenkään.

Kuinka moni kattoo peliä? 



10 kommenttia:

  1. Kivat kynnet ja nätti lakka.En seuraa urheilua ollenkaan ei vaan oo mun juttu =)

    Ihanaa viikonloppua sulle ja viljamille ja hauvoille

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Mä en ennen seurannut ollenkaan, mutta nyt on tullu muutaman kerran katottua.. :)

      Hyvää viikonloppua myös teille sinne :)

      Poista
  2. Courtney on kyllä kovin kaunis <3

    VastaaPoista
  3. Mua ei vois vähempää olympialaiset ja lätkä kiinnostaa:D Oon joku outolintu kai, mut oon iha kyllästyny ku koulussaki on käytävillä koko ajan telkat päällä ja kisoja tulee. Tunnitki keskeytetää pelien takia...:D

    Tuo glitter on kyllä hauska, mut luultavasti ite en tollasta osais käyttää:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä pikkuhiljaa rupeaa kyllästyttämään sana Shotsi vai Sotsi? En ees tiedä miten se kirjoitetaan.. -.- Jääkiekkoa tykkään seurata, mutta ei oikein muut nappaa.. :D

      On kyllä vähän erilainen tuo glitteri. :D

      Poista
  4. ihana lakka , kaunis lakkaus :)!

    VastaaPoista
  5. Todellakin katon pelejä! :D
    Kiva lakkaus! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥