8. huhtikuuta 2012

Punaiset kukka kynnet

Tälläset tein sitten viljamin pikkusiskolle matkalle, itte halusi valita värit, ja koristeet, ja sano vaan että nää mä haluan :D Yleensä aina mulle sanotaan että ehdota nyt jotain ymym, mutta onhan se kiva että itte tietää mistä tykkää, katariinalla vaan nyt ei yleensäkään pysy mitkään kynnet, 2 tuntia kauempaa :D Anteeks ku kerron kata, jos nyt luet tätä :D

Pikkuset kynnnet

Kukka kynnet

Ja kaikki kynnet
Tälläset me sitten tehtiin, aluslakkana Konad : Base coat, Päällä Models Own : Blooming Pink, ja Punaiset kukka fimot, päällyslakkana Top Coat

Pitkästä aikaa joku halus jotain muuta ku color clubia :) 2 Kerrosta riitti peittämään kynnet hyvin, ja fimotki saatiin hyvin pysymään :) Tää lakka oli kyllä aivan ihana, olin jo melkeen unohtanu että mulla oli näin ihana puna/pinkki :)

Nyt on jo sunnuntai, ja mitä luutavammin mä oon jo ihan papu, ja oon shoppaillu himona kynsilakkoja, käyny kampaajalla ja syöny hyvin :) Näitä on tosi vaikee kirjottaa ku nää tulee teille ajastettuna :) Nyt toivoisinki teiltä lukijat, paljon postaustoiveita jota pääsisin sitten heti toteuttelemaan kun saavun täältä :)

- Ajastettu postaus

<3 : Fani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista ♥