14. heinäkuuta 2012

Ystäväni kynnet ja ostoksia :)

Esittelyyn pääsevät ihan ensiksi ystävälleni monalle tehdyt kynnet, tein nämä jo ennen mökki reissua, je hyvin on pysynyt, oon kyllä ollut tyytyväinen, muistan sillon ihan alussa, kun en saanu kynsiä millään pysymään ja muutenkin jälki oli mitä oli (: En siis vieläkään oo todellakaan mikään tekniikko, mutta hyvin huomaa itse, että jälki parantuu koko ajan :)

:)

Vähän huono kuva, mutta kyllä siitä selvää saa !

<3

:>
Tälläiset tällä kertaa, eli tehtiin geelikynnet, koska mona halusi lisää pituutta kynsiin. Meillä meni varmaan puolisentuntia että keksittiin millaset tehdään ja päädyttiin laittamaan kärki valkoisella glitterillä ja alaosa keltaisella, että saatiin hieman kirkkaan väriset kynnet. Selattiin mun kynsikirjoja, ja mona löysikin sieltä mallin millaiset halusi tällä kertaa :) Vähän kumminki tein erillaiset mitä malli näytti.

Kärjet siis valkoisella glitter dustilla, ja alaosa keltaisella glitter dustilla. Rajan kohdalle tehtiin mikrohelmillä viivat, ja joka toiseen tehtiin kaksi viivaa. Nimettömiin laitettiin yhdet vihreät strassit niin kuin etusormeenki, keskisormeen tehtiin kukka ja kukan alle laitettiin pisaranmuotoinen strassi :) Peukaloihin tuli vielä 3 erillaista strassia :) Mitäs te tykkäätte näistä? =) Mona piti tosi paljon, ja itse olin kyllä tyytyväinen, ja oonkin saau paljon palautetta,että on ollut hienot :)

Sitten mun ostoksiin, niitä onkin kertyny vaikka kuinka paljon oltiin tänäänkin shoppailmassa, mutta laitan taas vaan osan ostoksista tähän. Nyt varmaan 3 seuraavaa postausta tuleekin sisältämään aika paljon ostoksia oon löytäny niin paljon kaikkee kivaa alennuksesta ja vielä halvalla!

3 kpl golden rosen lakkoja. Kpl hinta 0,80e :)
1.Golden rose : 186, mun ensimmäinen hopea lakka :) 2. Golden rose : 188 3. Golden rose : 189.

Models own : Dream Stream. Hinta 1,50e
Wild Mild : Mabe Babe. Hinta 0,90e.
Golden Rose : 123 Nail art. Hinta. 0,60e
Bys Uv lakkoja :) Lila ja Sininen
Uv lakkoja. Punainen ja Vihreä.
Oon jo kauan kattonu näitä lakkoja, mutta aina oon sitten jättäny ne sinne hyllyyn, Näillä oli hintaa vaan 1,50e joten päätin ottaa sitten jokaista väriä, ainut että keltaista ei enään ollut.? Onko teillä näitä lakkoja? Mitä olette tykännyt?

1. Bys : Thunderstruck 2. Bys : Blue Bolt 3. Bys : Point Blank 4. Bys : Hot tropics.

Tälläistä tällä kertaa. Huomenna aattelin esitellä sitten loputki ostokset ! :) Oon kyllä ollu niin tyytyväinen näihin löytöihin ja vielä ku joka puolella on -70% alennukset! Shoppailu friikin unelma aikaa!

Me lähdetäänki tästä murun kanssa iltalenkille, ja katteleen vanhoja salkkarijaksoja! Huomiseen!

10 kommenttia:

  1. voi vitsi miten hienot kynnet!!! makeeeeeeeeet :)

    VastaaPoista
  2. mä ostin kans ton models own lakan tosin sillo 60% alesta mut ei paha hinta sillonkaan oli jotain alle 2e

    mut ei täällä ollu noita ylemmän kuvan golden rose lakkoja ainakaan siel seppäläs jos kävin ja golden rose nail art lakka oli minusta alehinnalla 0,89e ku ostin itekki yhen ja yhen aiemmin 60% alella onkohan eri hintasia

    täytys käydä viel toises seppäläs katsoon lakat

    nyt tosiaan nii edullisia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi oli kyllä pakko ostos, ku oli niin halpa :)

      Mun mielestä toi oli 0,60e? :o siin oli viel hinta oikeen päällä? :o voi olla että oon väärässä, koska ostin niin paljon lakkoja :)

      nyt saa lakkoja seppälästä tosi halvalla :)

      Poista
  3. nii ja ihanat kynnet ja bys lakkoja mul ei oo yhtään itekki kyl ihastellu

    VastaaPoista
  4. Mulla on tuommonen BYSin pinkki uv-lakka :) En oo varmaa hohtaako se uv-valossa kun ei aina baari-illan jälkeen muista... :D mutta toi sininen näyttää tosi kivalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niii : D voi ei! Täytyyki ite muistaa kattoo : D

      Poista
  5. Tosi kiva kyllä toi uusi banneri :)
    Oot kyllä kaikkia aleostoksia tehnyt ihan älyhalvalla! Oon vitsin kade :D Mulle ei koskaan osu mitään noin halpaa silmään...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :)
      Mä oon aina tällänen, et mul menee ihan sika kauan kaupoissa : D et löydän kaiken minkä haluun : D

      Poista

Kiitos kommentista ♥