6. helmikuuta 2013

China Glaze Tilaus!

Perjantai aamuna viimeviikolla avasin facebookin ja joku oli kirjoittanut sinne, että Ihanatkynnet verkkokaupassa on varaston tyhjennys ja china glazen lakat oli alennuksessa. Niimpä päätin ottaa muutaman itelleni tai siis mun piti ottaa muutama mutta otin 16kpl. Miten taas kävi näin? No nyt on ainakin lakkoja mitä oon halunnu :)

Glitterit!
1. China Glaze : Whirled Away. Iso glittermix. Mä en aluksi tykänny tästä, mutta kun näin tän lakan livenä niin pakko se oli itellekin hankkia! Ja nyt oon sitä mieltä että tää on ihana! <3
2. China Glaze : Glitter All The Way. Mä oon jotenkin niin ihastunut glitter lakkoihin, että ihan mikä vaan glitter lakka näyttää hyvältä. Tää on kyllä oikeen seka glitterlakka.
3. China Glaze : Gold Digger.  Kultainen glitterlakka. Ihanan kimaltelevaa tuo kultainen glitter.
4. China Glaze : Water You Waiting For. Sininen glitterlakka. Isolla ja pienemmällä glitterillä. hmm, tykkään en tykkää... Katotaan miltä lakka näyttää kynsillä :)

Kirkkaat vihreät ja keltaiset (:
1. China Glaze : I`m With The Lifeguard. Tämä vihreä on kesän summer neon kokoelmasta. Ihanan raikkaan värinen neon lakka!
2. China Glaze : Def Defying. Aivan ihana limen vihreä creme lakka. Tykkään!
3. China Glaze : Sunshine Pop. Kunnon keltainen lakka. Mulla ei ollu vielä yhtään ihan kunnon keltaista, mutta nyt on sekin hoidettu :)
4. China Glaze : Sun-Kissed. Tämäkin neon keltainen on summer neon kokoelmasta. Ihana ihana kesä lakka <3

Ja loput<3
1. China Glaze : Bizarre Blurple. Wicked-kokoelman ihanin lakka mun mielestä! Aivan ihana violetti / sininen lakka. Tikulle ku laitoin ni aivan upea! <3
2. China Glaze : Creative Fantasy. Tämä on kyllä aika läpikuultava lakka. Hmm.. Silti se on ihana violetti.
3. China Glaze : Splish Splash. Sininen neon lakka summer neon kokoelmasta. IHUNA <3
4. China Glaze : Shocking Pink ( neon ). Nimikin jo kertoo eli pinkki neon lakka. Mulla on joskus ollut tää lakka. Silloin en tykännyt siitä ja myin sen pois. Nyt oli pakko hankkia se takaisin :D

Ja viimeinen.
Ja viimeinen minkä säästin itelleni oli china glaze : escaping reality. Aivan ihana pinkki lakka, mutta tikulle laittaessa huomasin jotain puuttuvan meinaan missä sivellin??? Ei ole??? Täh?? Maanantai kpl sattui siis näköjään mulle. Laitoinki maaritille jo viestiä, että mitäs nyt? Onko kellekään muulle käyny ikinä näin?

Siinä oli mun lakka ostokset loput laitoinki sitten arvontaan ja tuleviin swap vaihtoihin :) Mitäs tykkäsitte lakoista? Onko joku himotuslistalla? :)

Nyt mä lähen lakkaamaan kynsiä ja rustaamaan ehkä jo seuraavaa postausta :) Mulla on taas niin paljon kuvia / asiaa / kynsiä että huhu :) Myös yksi haaste on tekemättä! Blogi ei siis tule vähään aikaa näkemään hiljaista päivää ehkä? :D

<3 : Fani

13 kommenttia:

  1. Oho 16 kpl =) Ja aika outo et sivellin puuttui,varmaan saat hyvityksen siitä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D jep 16kpl! Uskoisin niin, eipä oo ikinä käyny noin! :D

      Poista
  2. Vähä kivoja lakkoja! :) Harmi ettei itellä ollu rahaa kotiuttaa yhtään ainoaa :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on ihania <3 voi ei, ehkä toisella kerralla sitten? :)

      Poista
  3. Oho, pari lakkaa taas :D Sulla lakkavarasto vaan kasvaa :D
    Onnittelut! Äkkiä vaan postauksia näistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hups muutaman otin. Vilkkiki kysy että monta lakkaa ostit!? - muutaman. Kyllä toi kasvaa ehkä vähän liikaakin! :D näistä tulissa postauksia ihan pian! :)

      Poista
  4. Oho, mikä munaus, kun sivellin puuttuu. Eipä oo kyllä mulle tollasta vielä tullut vastaan.
    Itelläki ois hirveesti tehny mieli tilata sieltä alesta vaikka ja mitä lakkoja, mutta sain LOPULTA (meni oikeasti ainakin tunti) karsittua ostokorin sisällön vaan kahteen lakkaan ja kolmeen hilepurkkiin. Nyt kyllä vähän nakertaa, että ois siihen kyllä ehkä vielä se yks lakka mahtunu...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No äläpä :D oli naurussa pidättelemistä kun viimeisenä tämän avasin ja rupesin jo melkeen lakkaaamaan kunnes tajusin että jotain puuttuu.. mä kanssa swatchasin kaikki lakat ennennku tein tilauksen ja aikaa meni vaikka kuinka kayan :D onneksi saitvees muutaman ostettua :)

      Poista
  5. Ihania lakkoja tilasit :D Minua jäi jälkikäteen harmittamaan kun en tilannyt Def Defyingia ja Sun Kissedia, mutta kai ne pitää kotiuttaa mnyöhemmin ebaysta :D jännä kyllä tuo että sivellin puuttui :/ ei ole koskaan omalle kohdalle tuollaista sattunut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerkeehän ne onneksi myöhemmin kotiuttaa :) monta lakkaa tilasit? :) se oli kyllä aikamoinen näky :D

      Poista
  6. Voi mitä ihanuuksia! :P~ Aika hassu tuo sudin puuttuminen, eipä ole sattunut ennen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä ihania! :) onneksi saan valita tilalle uuden lakan, tuo kun oli jo loppunut verkkokaupasta. Harmi. :/

      Poista
  7. Aika nopeasti on huvenneet ne Ihanienkynsien Chinat sieltä halvoilla hinnoilla! Itsekin kyllä pari puuttuvaa ihanutta lopulta tilasin, vaikka muutamat himotukset olikin jo ehtineet loppua.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥