19. huhtikuuta 2013

Uutukaisia + selittelyä!

Blogini on pitänyt vähän alle viikon hiljais eloa siitä syystä, että oon koitellu hoitaa asioita. Meijän vuokraisäntä siis on myymässä tätä asuntoa ja meijän pitäisi etsiä uusi asunto. On meillä tottakai siis puolvuotta aikaa, mutta se on tosi lyhyt aika.. Asuntoja kun ei ole kauheesti vapaana ja vielä kun meillä on nuo kaksi koiraa niin hmm.. Ja niissä paikoissa mistä meille on asuntoa tarjottu NIIN en todellakaan ole muuttamassa. Joka vuosi meijän kohdalla toistuu tämä sama karma :D En voi ehkä ees enään kohta uskoa todeksi tätä? :) Tänään jätin hakemukset pariin rivitaloon ja lupaavalta näyttää :) Nyt ei muuta kuin sitten odotella jeij! :)

Kynsiä on paljon kansioissa odottamassa, eli saatte parin päivän aikana varautua postaustulvaan... Mulla ois niin kauheasti asiaa / postattavaa :)

Nyt kumminki mun lempi osioon ELI ostoksiin! Heti kun meijän seppälään tuli nämä glitterlakat niin syösyin hakemaan itelleni nuo loput, mitä en ollu vielä muualta ostanu. Nyt mulle on ne kaikki <3


Pinkki,oranssi, valkoinen, haalean keltainen ja hopea glitterit :) Näistä ihanimmat on 1 & 2 ehdottomasti! Harmi että näillä ei ole nimiä eikä numeroita :/


Vihreä, turkoosi, violetti, sini/lila ja pinkki glitterit <3 Näistä eniten mieleen on 1-3 :) Ihania, ne ostinkin facebookin kirpparilta :)

Tein myös alennuksen love.it verkkokauppaan, silloin kun siellä oli kaikki lakat -15% alennuksessa. En oo kattonu onko ne vieläkin ? :o Olin niin raakaastunu kun nuo ihanuudes tuli <3

Koko tilaus! 
Essie : Topless & Barefoot. Beige nuden värinen kynsilakka. Tälläistä oon jo hetken metsästäny, josko tämä olisi se paras mulle.

Essie : Smokin` Hot.  Tummanharmaa. IHANA!!

Essie : Nice Is Nice. Vaalean lila. Näitähän mulla ei vielä olekaan :D?

Essie : Knockout Pout. Vaaleanpunaisen pinkki! Ehkä ihanin noista kaikista !! :3

Kaupanpäälle sain Mememe : Scnsuous kermatoffeen värisen lakan, manikyyritarroja ja jonkun näytteen :)

Uusia lakkoja on tullu vaikka kuinka paljon lisää, mutta en viittiny nyt kaikkia laittamaan samaan postaukseen olkoon tämä siis osa 1.

Oon myös innostunut leipomaan sen jälkeen kun sain noi koristeelliset kakut lehdet. Laitoin ne nyt myös tilaukseen. Ja ullanunelmaan tein pienen tilauksen, että pääsen kokeilemaan kakkutikkareitten tekoa! Jeij! Niistä kuvia sitten.

<3 : Fani

10 kommenttia:

  1. Upeita lakkoja on kotiutunut :) Toivottavasti löydätte teille sopivan asunnon nopsaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varsinki noi essiet ja glitterit eli kaikki :D toivotaan vaikka on tää kyllä aika toivotonta. Ainakin siltä tuntuu :D

      Poista
  2. *kuolaus* noi Seppälän lakat! Tahtooooo! :D En oo ehtinyt käymään vähään aikaan Seppälässä niin en oo ehtinyt hankkimaan vielä. Kiinnostais kyllä tietää miten hyvin nää kestää! Jos haluat postauksessa infoilla sitten kun kokeilet? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Postausta tulossa näistä! Nää on oikeesti tosi herkkuja♥ suosittelen hakemaan nämä on ne vaan niin upeita! :)

      Poista
  3. Ihania juttuja! ♥ Ja kyllä asiat järjestyy!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep♥ toivotaan, mä oon vaan niin kärsimätön :D

      Poista
  4. Taas vaihteeks oot ostanut ihania lakkoja! Noi Nails-lakat kyllä houkuttais muakin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hups :D mä vähän ostin vaan... ne on oikeesti tosi upeita♥

      Poista

Kiitos kommentista ♥