12. elokuuta 2013

Blippo.com & livbox

Blogillani on uusi yhteistyökumppani meinaan Blippo.com ! :)

Sain valita muutaman tuotteen itelleni testiin ja teille esiteltäväksi. Mä kuvasin tän ekana videolle, mutta mä en saa sitä videota vaan ladattua blogiin.. Oon koittanu kaikki eikä onnistu. Nyt koitan yhtä toista kautta laittaa videoita tänne niin katsotaan josko rupeaisi toimimaan. Ajattelin kumminki nyt esitellä nämä tuotteet ihan postauksen muodossa niin ei jää sitten roikkumaan :) 


Ensimmäisenä löysin esittelyyn tälläisen söpön manikyyrisetin. Mä kutsuin tätä ensin maatuskaksi, kunnes tajusin että eihän tää ole se :D Tämä on siis kokeshi manikyyrisetti. Otin teille myös kuvan sisällöstä, koska mun mielestä nää on niin suloiset. Linkki tuotteeseen : Tässä.


Setti pitää sisällään siis viilan, pinsetit, kynsisakset ja kynsileikkurit :) Mun  mielestä nää on niin ylisöpöt. Hintaa tällä setillä on 14.90e ja näitä on muutamia erillaisia. 


Otin myös testiin muutaman kynsitarra setin. Nuo leopardit otin sen takia kun ne näyttää niin pieniltä, että vois olla sopivia mun kynsille :) Sitten otin myös tuollaisia kokokynnen tarroja, joissa on tähtikuvio :) Näistä tulossa postaus kun saan testattua nämä kynsillä. Molemmilla seteillä hintaa 1,90e/kpl. Linkit tuotteisiin : Tässä ja Tässä.



Ja viimeisenä otin testiin tuollaisia 6mm hopeisia timantteja. Näitä oon halunnu jo pitkään hankkia että saisin tehtyä jotkut oikeen kunnon glitter överi kynnet :) Hintaa näillä on 1,90 ja tuossa yhdessä pussissa on noin 30kpl eli riittää moniin kynsiin. Linkki tuotteeseen : Tässä.  Ylläriksi sain blippo avaimenperän. Mulla on jo yksi tuollainen kun oon tilannu tuolta kerran tavaraa. Ajattelin laittaa tämän vaikka arvontaan tai ylläriksi jollekin :) 

Sellaista tavaraa sain testiin Blipolta. Nämä tulevat varmasti vielä näkymään blogissani joten silloin sitten lisää niistä :) 

Ajattelin vielä tähän loppuun laittaa kuvan elokuun livboxista ja Pinjalta saadusta kk-paketista :) 


Elokuun paketin väri oli violetti ja se sisältää nämä viisi tuotetta lyhyesti : 

Greenland : Body & Massage Oil. Orgaanisia öljyjä sisältävä vartalo-ja hierontaöljy. ( Ovh 5,90e/100ml ) 
Clarins : Gentle Foaming Cleanser. Hellävarainen vaahtoava puhdistaja. ( Ovh 26,50e/125ml ) Näytekoko
Burt`s Bees : Huulikiilto. ( Ovh 9,90e/14g ) 
Ahava : Essential Day Moisturizer. Kuolleen meren mineraaleja sisältävä kosteusvoide. ( Ovh 44,90e/150ml) Näytekoko
Bernard Cassiere : Anti-stress. Suklaakuorinta. ( 42e/50ml ) Näytekoko

Elokuun paketti oli ihan mukava ja kaikki muut tuli mulle tarpeeseen paitsi huulikiilto jota en käytä :D 



Ja vielä loppuun kuva kk-paketista jonka sain pinjalta viimeviikolla :) Sain kaksi koristehyrrää toisessa on kuivakukkia ja toisessa strasseja. Mukana olis myös ihana sydänkäsikoru ja 2kpl korisepurkkeja. :)

Eli suuri kiitosta Blipolle tuotteista ja Pinjalle paketista :) 

*Postaus on tehty yhteistyössä blippo.com verkkokaupan kanssa. Linkit ovat vain apuna teitä varten en hyödy niistä mitään. Eli voitte käydä raussa klikkailemassa :) 

Mitäs mieltä te olitte elokuun boxista ?

Onko kukaan teistä tilannu vielä blipolta mitään? :) 

Fani 



4 kommenttia:

  1. Ihania juttuja Bliposta ja Pinjalta :3
    Tykkäsin tän kuun Livboksista :)

    VastaaPoista
  2. Kiva paketti pinjalta sekä kivoja tuotteita oot saanut testiin blipolta.Olen muutamia kertoja tilannu bliposta ja se on nykyään myös mun yhteistyökumppani ja varmasti tilaan jatkossakin jotain =)tyytyväinen ollut aina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mä ajattelin just kans laittaa sinne tilausta menemään ! :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥