8. syyskuuta 2013

Instaweek 1

Uutta! Sunnuntaisin blogissa ilmestyy instaweek postaus. Näätte kuvia kollasiin muodossa kuluneelta viikolta pienen tekstin kera. Koitan tehdä tän jatkossa joka sunnuntai :)


* Käytiin hyvinkäällä moikkaamassa äitiä, joka oli ostanu meille arnoldsin munkkeja.



* Mulla oli yks päivä vähän pipi olo.. Niimpä h&m:n uusi neule ja lökäpökät jalkaan ja sohvalle lukemaan uutta cosmoa <3 

* Tilasin ikeasta vähän tavaraa... No uudet lamput, ja laatikoita ja... 


* Lakkailin kynsiä uusilla lakoilla. Kikosta tuli mun lemppari turkoosi ;) 


* Sain mun kimppatilaus paketin, josta paljastui tuollainen suklaa-mansikka naamio. Sitä oli pakko koittaa heti ja voin sanoo, että olin tyytyväinen !! 

* Julkkis BB alkoi ja fiilis oli aluksi plaah.. Nyt fiilis on jo ihan ok ;p

* Milo ja milon uudet valjaat :) 

* Viljami halusi ostaa mulle ananaksen ja itelle kookospähkinän? :D 

Siinä vähän kuvia meidän viimeviikosta :) Osa varmaan onki jo nähny nämä kuvat instassa, josta mut löytää nimimerkillä : Fannyeh91. 

Nyt mä lähden katsomaan kuka tippuu bb:stä ja lakkaamaan kynsiä samalla. Palataan :) 

Mitä mieltä ootte instaweek postauksesta? 

Fani 

2 kommenttia:

Kiitos kommentista ♥