6. syyskuuta 2012

Flunssa

Heippahei, pienen pienen tauon jälkeen. Täällä ollaan kauheessa flunssassa, eikä tuo hiikutti tunnu lähtevän millään. Ei ole oikeen jaksanu kirjotella taikka muutakaan, kun on tuntunu parhaalta vaan makoilla sängyssä ja katsella telkkaa :)

Mutta eipä ole paljoa kirjoteltavaakaan, kun ei ole tapahtunu mitään muutaku että oon maannu sängyssä kattonu bb:tä, salkkareita, uutta päivää, junior master cheffiä, kakolaa, bb extraa, 10 lähetyksiä :D Jäiköhän vielä joku puuttumaan listasta :o Ainii vilkki kävi ostaa meille salkkarit 2 tuontantokauden :)

Tällä hetkellä mäyhään pullavaa, ja kirjotan tätä kun muru on käymässä mulle kaupassa! Voi miten kultanen toinen voi olla, mä kirjotan kauppalistaa mitä haluan ja toinen vielä kävellen hakee ne <3

Eipä mulla muuta, kunhan tästä vähän tokenen, niin päästään taas kynsienpariin :)

Mun uusin tatuointi :)
Tuosta mun tatuoinnista puuttuu vielä varjostukset :) Sattu niin paljon, että oli pakko jättää hieman kesken :) Tossa ylhäällä lukee mun nimi japaniks, ja oon ottanu sen siis varmaan 4 vuotta sitten : )

Viljamin veljen tribaali

:)
Tollasen sai viljamin veli jalkaansa, mun mielestä toi on tosi upea :) Sellaisia kuvia tällä kertaa !

6 kommenttia:

  1. apuaaa miten söpö toi sun uusin tatuointi!! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) <3 Iteki tykkään siitä tosi paljon :)

      Poista
  2. Mitä tuo sun tatska esittää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olipas siinä melkoinen vastaus asialliseen kysymykseen. Miutaki tämä olisi kiinnostanu... Näyttää vähän timantilta, mutta voisi olla myös käsikranaatti?

      t. Tiina

      Poista
    2. No mä en enään tiedä ketä kiinnostaa ja ketä ei. Juuri ennen sun kommenttia oli anonyymi haukkunu näitä :/ anteeksi. Tuossa on siis rusetti mistä roikkuu timantti :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥