4. toukokuuta 2014

Pitkästä aikaa ostoksia!

Selasin juuri vanhoja postauksia taaksepäin ja viime ostospostauksen oon tehnyt maaliskuun lopussa ja huhtikuun alussa esittelin kaikki uudet CC:n holot, mutta muuten ei oo tullut ostoksia esiteltyä. Lakkoja oon ostanut paljon vähemmän kuin ennen, mutta meikkejä on tullut osteltua hieman enemmän.

Mermagic & Freakshow
Törmäsin Manicurator blogissa vähän aikaa sitten Glam Polish lakkoihin ja ne jäi kummittelemaan mun päähän, joten otin viime HarlowCo:n tilaukseen mukaan nämä kaksi ihanuutta.

Muppets World Tour & Hudson
Nämä kaksi eksyi viime NailsAven tilaukseen mukaan. Kummatkin lakat on ollut himotuslistalla siitä lähtien kun tulivat myyntiin. Molemmat on kyllä niin upeita!

All About Blue, O'Brien's Revenge & Lord Earl Grey
Delush Polish lakat ovat vasta hetki sitten rantautuneet suomeen myyntiin. Itse ostin nämä kaikki kolme Facebookin kynsikirpalta, enkä edes joutunut paljoa pulittamaan. Yleensä jos ostan indie lakkoja, niin ne ovat glittersekoituksia, mutta nyt olen myös innostunut ostamaan värilakkojakin.

Life's Too Short, Now And Then & Have A Little Faith
Wastinglifestyle blogin kirjoittaja aloitti ostamalla itselleen muutaman Cadillacquerin ja ihastui niihin täysin.. No mitä enemmän niitä rupesi näkymään blogeissa, niin alkoi omakin mielenkiinto heräämään. Tässä sitä nyt olisi 3 ensimmäistä ja 3 on vielä tulossa. Hups.

idkuva
Cookies & Cream Hand Balm, Lakat : Yummy, Yummy! & Last Night A Cookie Saved My Life
Essenceltä tulee aika ajoin uusia kokoelmia ja toiseksi viimeinen kokoelma oli nimeltään Cookies & Cream. Lakat ei tällä kertaa oikein iskenyt, joten otin uudesta kokoelma vain kaksi lakkaa ja jos toinen ei pelitä leimauksessa luulen että se saa samantien lähteä eteenpäin. Yummy, Yummy oli taas juuri sen värinen mitä olen jo hetken kaivannut. Lakoissa oli mukana pienet cupcake tarra-arkit. Käsirasvan tuoksu on aika herkku!

12 uutta lakkaa vaan? Voitteko oikeasti uskoa tätä? Mulla on ainakin vähän vaikeuksia. :o


Meikkivarastoni kaipasi uudistusta ja aina näin kevään ja kesän tullen innostun entistä enemmän meikkaamisesta, joten päätin kerralla ostaa kaikki mitkä uupuivat..

Sokos Emotionista kävin hakemassa testiin Lumenen Matifying And Retexturizing Primer meikinpohjustusvoiteen ja Make Up Storen -peitevärin.


Kosmetik4lessiltä tilasin ensimmäisen paketin mikä ei sisältänyt yhtään lakkoja, vaan tällä kertaa ostoskoriin päätyi pelkkiä meikkejä. En osaa sanoa olenko ollut kuumeessa tilausta tehdessä, mutta se voi olla hyvin mahdollista.

Essencen meikkejä olen ostanut joskus aikaisemminkin, mutta en vielä osaa sanoa kunnon mielipidettä niistä. Tuotteet ovat ainakin niin halpoja, että jos joku ei sitten olekaan mieleen, niin menetys ei ole kovin suuri.

Itse otin tällä kertaa testiin meikkivoiteen sävyssä 30 soft sand, väri oli niin tumma, että ei ainakaan mulle sovi. CC Creamin otin Suvin suosituksesta. Melkein kaikki puuterit oli Out of stock, joten tyydyin mosaiikkipuuteriin.


Ja vielä vähän lisää Essenceä. 2 mustaa eyelineriä ja yksi hopea. Toivottavasti nämä ei aiheuta allergiaa / kutinaa.

Cookies & Cream -kokoelmasta otin Be My Cookie Monster vaaleanbeigen huulikiillon. Oon kauhean huono käyttämään mitään huulipunia, huulikiiltoja ja välillä huulirasvanki laitto saa mut voimaan pahoin, mutta olisi kiva kun lähtee johki niin saada edes pientä kiiltoa huulille, joten eiköhän tämä ole siihen ihan sopiva.

Haluan testata erilaisia peitevoiteita mun tummille silmänalusille, joten myös Essenceltä otin testiin peitevoiteen, joka lupaa luonnollisesti peittää virheitä ja tummia silmänalusia. Eiköhän pian löydy joku, joka peittää ne täydellisesti.

Olin vahingossa ottanut tilaukseen mukaan Big Bright Eyes -kynän? En ole ihan varma mihin tuo on tarkoitettu?

Kyllä nyt on taas meikkejä hetkeksi. Seuraavan kerran aion ostaa meikkejä vasta, kun pääsen Bulgarian markkinoille, mutta sinne on vielä 75 päivää..

Omistatteko mitään samoja lakkoja tai meikkejä? 


20 kommenttia:

  1. En omista. Mutta tuo Muppet Opi on sellainen, jonka tahtoisin itsellekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä omistamisen arvoinen. Mun mielestä se on hiekkalakka, eikä glitter :o

      Poista
  2. Mullakin on tullu ostettuu vähemmän kaikkee. Mutta meikkejä mäki haluaisin lisää, jotta vois opetella omaksi iloksi (ehkä vähä muidenkin. ;)) meikkaamaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihme että oon shoppaillu nääääin vähän :o Mä oon nuorempana meikannu todella paljon, sitten kun on alkanu seurustelemaan niin se on ollu aika pientä. Nyt oon taas innostunut uudestaan. :)

      Poista
  3. Tuo big bright eyes on ymmärtääkseni silmän vesirajaan tarkoitettu kirkastaja (: Kokeile ihmeessä jos et ole ennen sellaista käyttänyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaa! No mä mietinki, että se liittyy jotenki silmiin, mutta en ole tuollaisesta kuullutkaan. Täytyykin testata sitä. :)

      Poista
  4. Noi Cadillacquerit on tosissaan ruvennut riivaamaan sen jälkeen kun Wasting Lifestyle on niitä hehkuttanut.. Mulla ei oo vielä yhtään, mutta tuun varmaan sortuu ennemmin tai myöhemmin... Jännä kuulla sunkin kokemuksia noista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sun täytyy nyt jo hankkia edes yksi tai kaksi! :D Ne on ihania <3 Miksi aina pitää ihastua johonki uuteen merkkiin... Kun haluaa silti kaikkia muitakin ja sitten vielä niitä uusia ja ääh. Rahan menoa. :D

      Poista
  5. ihania ostoksia .. mäkään en oo ostanut hetkeen mitään ... ei vaan ole ollut varaa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Hihi! No ehkäpä säkin pääset pian shoppailemaan?

      Poista
  6. Tuota Big bright eyesia olen itse käyttänyt silmän sisänurkan ja kulmaluun korostamiseen. Teen niin että laitan ensin tuota, häivytän ja sitten päälle jotain vaaleaa luomiväriä. Eli käytän siis tuota kynää ikään kuin silmien korostusten pohjustamiseen. Hyvin selitetty :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli hyvin selitetty! :) Täytyykin heti tänään koittaa sitä. Mä en oo ikinä ennen kuullut tuollaisesta tuotteesta. Kaikkea uutta sitä voikin oppia. :D

      Poista
  7. Onko CC päässyt jo testiin? :) Jos on, niin mitäs tykkäsit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vielä en oo testannut sen enempää, kuin että väri oli mulle sopiva! :)

      Poista
  8. Kivoja lakkoja. Tää oottelen lakkauksia niillä... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikilla tulossa mahdollisimman pian lakkauksia :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥