2. huhtikuuta 2015

The Liebster Award

Sain hetki sitten ihanalta Siniviuhka blogin Sinnylta Liebster award -tunnustuksen, jonka tarkoituksena on tuoda esille lukijamääriltään pieniä blogeja (0-1000 lukijaa). Haasteessa ideana on vastata saamiinsa yhteentoista kysymykseen ja keksiä seuraaville haastetuille yksitoista uutta kysymystä ja haastaa 11 uutta ihmistä mukaan tähän. Itse en haasta tällä kertaa ketään mukaan, koska tämä on ollut jo melkein kaikilla ja ne kellä ei ole vielä ollut, niin lähtekää te mukaan ja vastatkaa näihin Sinnyn kysymyksiin. :)

*Käytän postauksessa kuvia, jotka ei ole vielä päätynyt blogiin ja on jäänyt kansioon roikkumaan.*


Kysymykset : 

1. Mistä haaveilet?

Haaveilen tällä hetkellä, että saisin olla täysin terve ja että joku lääkäri keksisi mikä mun jalassa vikana. Olisi niin ihanaa, kun voisi joku aamu herätä, eikä jalassa olisi yhtään kipuja ja voisin jatkaa normaalia elämää. Haaveilen myös sairasloman loppumisesta, että pääsisin opiskelemaan ja siitä
opiskelemaan lisää. Tietenkin myös omasta asunnosta ja lottovoitosta!


”Kun yhdessäoloa on takana 6-vuotta, on aivan sama miltä näyttää aamuisin”

2. Tatuoinnit ja lävistykset, hot or not? 

Tykkään tatuoinneista ja haluaisin selkääni tosi tosi ison tatuoinnin. Mun mielestä tatuoinnit on seksikkäitä. Mies kellä on paljon tatuointeja on mun makuun. ;) Lävistykset on jossain määrin hot, muuten not. Mulla on ollut joskus paljonkin lävistyksiä, mutta Viljamin myötä olen luopunut niistä. Nyt jäljellä on enää navassa ja korvassa lävistykset, joista en kyllä suostu luopua.

3. Milloin olet viimeksi heittäytynyt epämukavuusalueelle tai kokeillut jotain aivan uutta?

Viime viikolla lähdin yksin kaupungille. Kävin kampaajalla ja kiertelemässä kaupoissa. Joku voi ajatella no niin? Mutta mulle se oli iso juttu. En ollenkaan tykkää olla yksin ihmisten keskellä. Kaupassakin yleensä aina mulla on joku mukana. Tämä irtiotto teki kyllä hyvää ja ehkä voisin jatkossa useamminkin liikkua yksin.


”Kun mulla oli vielä pallit”

4. Mitkä kolme asiaa pelastaisit tulipalosta? 

Voi luoja vaan kolme? No koirat tietenki ensimmäisenä ja silloin mulla olisi jo puhelin taskussa, eli se olisi vasta yksi. Sen jälkeen hakisin nopeasti koneen ja siinä samalla tulisi valokuvat. Viimeisenä heittelisin mun lakkoja taskuun ja paitaan niin paljon kun kerkeisin! Hädän tullen kerkeisin varmasti vaan ottamaan koirat ja se olisi siinä.

5. Suosikkibiisisi juuri nyt? 

No tätä on tullut nyt kuunneltua! Sanni. <3


”Ja sitten ne vietiin ja sain vielä töttörön päähän”

6.  Mitkä neljä meikkituotetta valitsisit, jos et saisi enää koskaan käyttää mitään muuta? 

Paha! Lancomen peitevoide, Maybelline The Rocket ripsiväri, Naked Basic -luomiväripaletti ja Nivean Rasberry huulirasva.

7. Mitkä ovat suoksikkikenkäsi? 

Kyllä ne on mustat matalapohjaiset Converset!


”Lälläslää” ”Mullapa ne on vielä tallella!”

8. Mikä on käytetyin kynsikoristelutyylisi?

Viime aikoina vinyylit on ollut kovassa käytössä ja yhdessä vaiheessa tuntu, että joka toiset kynnet on tehty vinyyleillä.

9. Paljasta yksi outo tapasi! 

Vaikka mulla olisi aamulla kuinka hirveä vessähätä, niin mun on pakko keittää ensin kahvia, ennen kuin menen vessaan. Ja voitte vaan arvata miltä se näyttää, kun jalat ristissä heilun kahvipannu kädessä. Miksi en vaan voi mennä ensin vessaan?


”Välillä on tämäkin bloggaaja hiukan väsynyt”

10. Millainen olisi huippukivan viikonlopun sisältö? 

Saataisiin kaikki kynsisiskot kokoontumaan samaan aikaan ja samaan paikkaan. Olisi paljon ihania tyyppejä ympärillä, jotka ymmärtää kaiken mistä puhut. Lakkailtaisiin kynsiä yömyöhään, naurettaisiin, testailtaisiin kaikkea uutta ja ihmeellistä. Mukana olisi myös esittelijöitä ja paljon syötävää!

11. Asia, jota haluaisit kokeilla? 

Haluaisin kokeilla laskuvarjoliitoa, mutta kun mulla on niin paha korkean paikan kammo, että en varmaan ikinä uskaltaisi. Kateellisena aina katselen ulkomailla, kun muut liitää meren päällä ja tämä nynnykkä makaa aurinkotuolissa. Milloin musta on tullut tällainen?


Hauskoja kysymyksiä oli Sinny keksinyt, vaikka ideat oli meinannut loppua kesken. Nyt sitten kaikki ketkä eivät ole vielä saaneet tätä, niin lähtekäähän mukaan!

Palataan huomenna vielä pääsiäiskynsien kanssa ja sen jälkeen blogi hiljenee viikonlopuksi ja jatkaa jälleen ensi viikolla toimintaa. Välillä on hyvä hengähtää!

Allekirjoitus-Purkkimafia

1 kommentti:

  1. sadenh
    torstai 2. huhtikuu 2015 at 20:58 (2 kuukautta ago)
    Haha, mäkin oon niin kofeiiniriippuvainen, että pakko saada aina ensin aamulla kahvia tulemaan! Kaikki muu voi odottaa. :D
    Ja mä sitten taas tykkään käydä yksin kiertelemässä kauppoja; jotenkin rentouttavaa liikkua ihan omaa tahtia ja mennä vain sinne, minne itse tahtoo! :)

    Vastaa

    Fani
    perjantai 3. huhtikuu 2015 at 10:07 (2 kuukautta ago)
    Hyvä me! :D Kai mä pissaisin housuunkin, kunhan saisin kahvia! Miten niin koukussa?
    Joo huomasin kanssa, että oli ihan kiva olla yksin, kun sain käydä juuri niissä kaupoissa missä halusin. :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥