21. tammikuuta 2013

Mitä tein koko viikonlopun??

Apua mä en oo torstain jälkeen kirjottanu, tuntuu niin oudolta. Kysymys kuuluuki mitä tein pe - su.. VIHDOIN mun tikut tuli torstaina ja perjantaina alotin operaatio tikutuksen. Onneksi se on nyt tehny, meinaan noita lakkoja oli hieman.... Ja haju meillä kotona oli aivan ihana....

Kaikki
Tuossa olisi siis kuva, jossa kaikki lakat on tikutettu ja kirjotettu. :) Kyllä ne vaan näyttää niin hyvälle. Perjantaina siis aloitin siivoomalla koriste kaapin ja sainki myyntiin vaikka ja mitä. Lauantaina ja sunnuntai meni sitten lakkojen parissa. n.4h kumpanakin päivänä. Viljamikin autto mua vähäsen <3 Ihana! Myyntiin sain ihan kivasti lakkoja, koska ne ei vaan iskeny ja uusia on tullu sen verta lisää. Haju oli siis aivan karmiva ja se haisi rappuun asti :D Naapurit varmaa tiesi, että minä olin taas hommissa :D


Keltaiset, oranssit, vihreät ja siniset :)


Pinkit, punaiset, violetit, lilat. Näköjään yksi sininen eksynyt myös mukaan :)



Ruskeat, kultaiset, kuparit, hopeat, vaaleat, valkoiset, ja osa glitterlakoista <3



Tällä hetkellä vielä vajaa kiekko, mutta uskon ettei kauaa tyhjänä pysy (: Tässä sekalaisia. Täytyykin tilata lisää näitä tikkuja, koska mulla jäi näitä ihan vain muutama... Ja lakkoja taas tulossa piakkooin lisää :)



Koristelulakat eli mulla käytössä pelkästään art clubit, laitoin sitten kiekolle. :) Toiseen kiekkoon jäi vielä paljon tilaa, joten täytyy tilata lisää art clubeja :)

Kuinka moni muu on tehnyt tämän saman homman jo? =) Kuinka monella tämä taas on vielä edessä? =)

Ensiksi mulla oli kaikki lakat kiekolle, mutta sitten päätin tilata tikut ( Niin kuin moni muukin ). Kiekolta oli niin vaikea ottaa aina lakkaa pois, kun ei halunnut pitää enään jotain lakkaa. Myöskään nimiä ei saanu kirjoitettua näkyville.

Mä oon niin tyytyväinen, että oon nyt tehnyt tämän :) Aih. Nyt mä lähen lakkaamaan kynsiä ja katselemaan telkkaria :)

Ps. Kuinka moni teistä lukijoista löytyy instagrammista? Haluisin lisää seurattavaa, joten jos ootte siellä niin laittakaa mulle teijän nimimerkki tai lisätkää mut : Fannyeh91. :)

<3 : Fani

21 kommenttia:

  1. Kiva ,aika urakka ,ite pysyn kiekoissa =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli siinä kyllä urakka :D toiset tykkää enemmän kiekoista :)

      Poista
  2. Huh mikä homma! Itse kiekotin lakkoja kanssa joku aika sitten, mutta se tuli tehtyä vähitellen, että ekan viiden kiekon jälkeen kiekot loppu, ja lisää tilaamiseen meni useampi viikko :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli kiekkojenkaa sama ongelma, ne loppu kesken ja meni kauan saada uudet ja homma jäi kesken. Nyt kun tikut tuli päätin kerralla tehdä loppuun :) ja onneksi tein.

      Poista
  3. Pienoinen urakka ollut :D
    Itelle on kanssa noita tikkuja tulossa, odotan innolla niitä lakanhuuruisia päiviä kun pääsen tikuttelemaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli todellakin urakka! :) voi ei, sulla se on siis vielä edessä. Toivotan onnea pahaan päänsärkyyn joka illalla sitten tulee :D

      Poista
  4. oi miten ihanan näköinen kokoelma! en tiennytkään että on tuommoisia tikkuja, oon nähny vaan kiekkoja ja ne ei oo iskeny :( maksoivatko tikut paljon?

    ihan tosi muikean näköinen kokoelma tossa ekassa kuvassa siis! oli varmaan kiva lemu lakatessa, kuten sanot :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos. Mun mielestä myös noi näyttää hyvältä :) muhun ei kans oikeen kiekot iske. Tikut oli halpoja. Mä tilasin 200kpl ja makso vissii 7e. Eli ei paljon.

      Hihi, se on ihana :) lemu oli karsea!! :D

      Poista
    2. Tikut näyttää tosi hyviltä! Mistä tilasit? :)

      Poista
    3. Kiitosta :) tilasin ne ebaysta! :)

      Poista
  5. Mä oon kauhulla odottanu, että koska mun pitää alkaa tikuttamaan mun lakkoja! :D Ei yhtään huvittais, mutta ois kiva jossain vaiheessa tehä tollaset, niin olis helppo kattoa niistä värejä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D mäki aina siirsin tota, että ens kuussa, ens kuussa, mutta nyt päätin ottaa itteä niskasta kii ja tehdä ton homman :) noi on kyllä kivat. Tykkään :)

      Poista
  6. Ah se tunne kun sai itsekin vastaavan urakan päätökseen! Tätäkään ei muut kyllä ymmärrä kuin kynsilakka-addiktit. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juurikin niin. Mun kaveri kävi meillä vkl ja kysy mitä ihmettä teen, eikä ymmärtäny yhtään :) Fiilis on aivan paras! :)

      Poista
    2. Jooo, mäkään en ymmärrä yhtään...! :D Muuta ku sen, et noi lakat näyttää TOSI kivoilta nois tikuis. (ja onhan ne varmasti ihan hyödyllisii, ku valitsee värejä ja sillai) mut sen mä tiiän, et tos on kyllä pakko olla ollut myös ihan hirvee duuni ja oot nähny kauheesti vaivaa.... ! :D huuh

      Poista
    3. :D ei sitä joo voi ymmärtää !! Noi lakat kyllä näyttää tosi hyviltä noissa tikuissa, ihana vaan kattoo mitä väriä haluaa nyt :) Tossa oli kyllä kauhea duuni. Onneks se on nyt tehty :)

      Poista
    4. No joo ei sitä oikeen voi ymmärtää :D Noinlakat kyllä näyttää tosi hyviltä tossa ja nyt on helppo katsoa mitä haluaa :D noitten tekemisessä oli kyllä kauhee duuni, onneks se on nyt ohi :)

      Poista
  7. laitatko joskus blogiin kynsilakkoja ja koristejuttuja myyntiin ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä :) ehkäpä joskus, facebookin kynsikoristekirpparilla ne menee vaan niin hyvin :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥