29. tammikuuta 2013

Swap with ooka!

Päätettiin tehdä Ookan kanssa swappi jo hetken aikaa sitten, mä oon taas vähän hidastellu vaan tän postaamista :) Ooka tekikin heti jo postauksen mitä mä lähetin sille ja näette sen Täältä. Olin todella tyytyväinen tähän ja tehdään ooka piakkoin uudestaan :) Mun mielestä nää swapit on kivoja, koska ei yhtään tiedä mitä paketti pitää sisällä :)


Ensimmäisenä paketista paljastui kortti. Ihania kukka water decalseja, värikkäitä kukkatarroja, noissa on keskällä reiät ni niihin saa sitten nätisti strassit :). Valkoisia kukkatarroja, ja verkkotarraa.


Sovittiin myös että mukaan saa laittaa kosmetiikkaakin. Sain kaksi naamiota, suklaan ja aprikoosi & mangon. Ajattelin, että ensiviikon lauantaina hemmottelen itteäni tuolla suklaanaamiolla :)


Aww noi hello kitty nenäliinat <3 Niin ihania!!! Eihän noita raaski edes käyttää? Ihonhoitovoide, sydän koristeita ( Näitä vähän ootinkin, meinaan viimeksi kun ostin ookalta lakkoja sain näitä kaupanpäälle ja ostin ihan kiekon näille ja se jäi yhdestä vajaaksi, joten nyt saan kiekon täyteen. Happy! :) Erillaisia fimoja ja valkoista tylliä :)


Ja viimeisimpänä lakat. H&M : Mint Madness. Aivan ihana lakka kun laitoin tikulle tämän! Mulla ei ollukaan vielä yhtään mintun vihreetä lakkaa. :) JA SITTEN h&m : Snow white. Tämän kanssa taas kävi niin, että ooka oli tehnyt päivää ennen kuin mun paketti tuli niin postauksen, jossa esitteli tämän lakan. Minä sitten kävin kommentoimassa kuinka paljon haluaisin tämän lakan ja hämeenlinnasta ei ole tätä löytynyt. Ja mun ilme olisi pitänyt saada kameralle kun näin tämän lakan. Ihana valkoinen kimmeltävä lakka. <3

Kiitos ooka todella paljon. Olen todella tyytyväinen :)

Nyt mulla on tuosta lumikki sarjasta tämä snow white ja eilen sain ostettua kirpparilta sen make me blus persikan värisen, mutta yksi puuttuu enkä löydä sitä mistään! Sattuisiko kellään olemaan tuota lumikki sarjan silver frost lakkaa. :( MÄ NIIN HALUAN SEN !! :/

<3 : Fani

12 kommenttia:

  1. Kiva paketti .Mulla on lumikki lakoista tuo snow white ja silver frost ,ehkä pitäs ostaa se make me blus myös .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mä oon niin kade. Mä en löydä sitä mistään. :/ Tää on niin mun tuuria. :D

      Poista
  2. Mulla on ollut tota suklaanaamioo ja se haisee mun mielestä ihan sika pahalle :) Mut se oli hyvää ja ihan sika ihana toi h&m lakka <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei :D Toi h&m lakka on kyllä todella ihana <3

      Poista
  3. Mäkin oon koittanu ettiä Silver Frostia, mutta jotkut kynsilakkahaukat ehähtäny edelle!:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on :/ Ja nyt sitä ei löydy mistään..... ärsyttää. :D

      Poista
  4. Kiva kuulla että tykkäsit ! :) Ja hauska että sydänkoristeita tuli joita osailit odotella :)
    En enää tätä lukiessa muistanut puoliakaan mitä laitoin pakettiin :'D

    Tuoksuuko muuten tuo nenäliinat siusta ? Annoin kaverillekin noita lahjaksi ja hän sanoi että niissä on hento makeahko tuoksu. Itse huomasin kyllä saman silloin kun paketin ostin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkäsin kyllä :) Onneksi laitoit sydänkoristeita, muuten mun kiekkonolis jääny vajaaks :D Mulle kävi sama ku katoin sitänsun postausta, ni mä en muistanu mitä olin laittanu :D

      Mä en oo vielä avannu pakettia. Täytyykin avata ja tuoksutella :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥