31. tammikuuta 2013

Postaustoive : Tärkeät tavarat kynsienlaitossa.

Ajattelin taas toteuttaa yhden postaustoiveen tuolta pois. Elikkäs tärkeimmät tavarat mitä käytän kynsienlaitossa. :)

No tärkein on tietenki valita ensin lakat. Sen nyt varmaan kaikki tietää, joten en viittiny kuvata mitään lakkaa. :)


* Mia Secret : Kynnenkovettaja. Yksi tärkeimmistä. Laitan tätä aina mun kynnelle ennen lakkausta. Tekee kynsistä vahvemmat, ne ei katkeile niin helposti ja on paremassa kunnossa. Tää on kyllä mun luottotuote ja meinaanki tilata tätä varastoon lisää.

* Sally Hansen : Aluslakka. Aluslakka on myös yksi tärkeimmistä. Mä en ole löytänyt itelleni vielä sitä parasta "aluslakkaa" niimpä tällä hetkellä tämä käytössä ja kun olen tämän saanut käytettyä varastossa odottaa opin aluslakka. Ehkäpä se olisi sitten se mun ! :)

* Seche Vite : Päällyslakka. Tämä on kyllä myös juuri kuin mulle tehty <3 Mä oon tykästyny secheen todella paljon, toiset taas ei tykkää ollenkaan. Yksi parhaista pikakuivattajista. Aijon kyllä myös testata cesarsin top coatin. Sekin odottaa tuolla vuoroaan :) Alus-päällys ja muita lakkoja mulla on melkeen 20kpl. Hups.


* Kynsilakanpoistoaine on tietenki tärkein! Ensiksi lakkojen poisto. Mulle käy myös yleensä niin, että joku kynsi menee aina pilalle ja sen teko pitää alottaa alusta. Kynsilakanpoistoaineita mulla on vaikka kuinka paljon. Paras on kumminki x-tran ja lidlin.

* Vanulappuja pitää olla aina varastossa ja paljon! Tarviin niitä kynsien laitossa ja naaman pesussa, joten niitä menee paljon. Mulla on myös vanupuikkoja, mutta mä en oikeen niistä tykkää.

* Kynsilakankorjauskynä. Mä en oo oppinu vielä siistimään lakkauksia siveltimellä. Oon koittanu monta kertaa, mutta ei vaan onnistu. Vinkkejä saa kyllä antaa mulle siihen tapaan? Tästä kynästä oon kyllä kanssa tykännyt, pystyy hyvin pyyhkimään ylimenneet lakkaukset. Ja mukana on 3 vaihtopäätä eli kestää hetken aikaa.


* Lasiviila. Juuri ostin ensimmäisen lasiviilani. Mä en oo vielä jotenkaan tottunu lasiviilaan. Aina ennen kuin lakkaan kynnet, käyn ne viilalla läpi jos tarvii viilata. :) Täytyy kattoo otanko käyttöön mun leopardi viilan. Siihen oon ainakin tottunu.

* Kynsinauhatyönnin. Jos näyttää siltä, että kynsinauhat pitää työntää taaksepäin niin käytän tätä. Tää on kyllä aivan paras, ja kun kynsinauhat työntää taaksepäin kynnet näyttää pidemmiltä mun mielestä. :D Ehkä noin kerran viikossa joudun käyttää tätä. :)

*Appelsiinipuutikut. Näistä mulla aina käytössä yksi. Käy moneenkin tarkoitukseen. Kun lakkoja menee yli pystyy heti ottamaan pois, pystyy ottaa strasseja kiekosta, rapsuttaa lakkaa iholta yms :) Nämä siis myöskin tärkeitä ja tilasin niitä juurinkin lisää.

Tässä olisi kaikki mun tärkeimmät tavarat kun rupen laittamaan kynsiä/kynsienlaitossa. :) Onko teillä yhtään samoja tavaroita? =)

Ja näin on taas yksi toivepostaus toteutettu. Pikku hiljaa, pikku hiljaa.

My new h&m paituli <3

New leaopard sukat <3

Oon myöskin harjoitellut kameralla kuvaamista, niimpä melkeen joka asiasta tulee otettua kuva :D Joten älkää ihmetelkö kuvia mitä kuvailen.

Mitäs tykkäätte kuvien laadusta? :) Esim. Noista missä on lakkoja?

<3 : Fani

8 kommenttia:

  1. Hyvät selkeät kuvat .Täysin samoja tuotteita ei taida mulla olla muuta ku vanulappuja ja lasiviila,mut tietty samantyypisiä tuotteita käytän

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Itse myös tykkään kuvien laadusta nyt. Okeei :) Eli almost samat tuotteet :)

      Poista
  2. Seche on täälläkin päässä luotto pikakuivattaja ! :)
    Miulla on kanssa se oikea aluslakka hukassa, jospa sen vielä löytäisi :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä parasta! :) eiköhän me vielä löydetä ne oikeat :)

      Poista
  3. Kuvat on ihan jees, vähän voisit kokeilla "ylivalottaa", kun käytät valkoista taustaa, niin valkoinen näyttäisi valkoisemmalta :)
    Söpöt sukkaliinit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tästä. Täytyykin koittaa/opetella tuo :)
      Oi kiitos ne on! :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥