11. tammikuuta 2013

Swap with eekku

Päätettiin tehdä Eekun kanssa tälläinen swappivaihto (: Hinnaksi sovittiin 15e mutta musta tuntuu, että mun paketissa oli kyllä vähän enemmällä :) Paketti oli mieluinen ja tykkäsin kaikista tuotteista (: Kiitos vielä eekku <3 Sun paketti lähtee maanantaina postiin.

Paketti
Paketti oli kivan erillainen :) Ei ollut se sama vanha ruskea paketti. :) Postimies vähän katsoi kun antoi tämän mulle!

Ensimmäinen osa
Ensimmäisenä paketista paljastui kortti, koirille herkkupalat ( jotka annoin juuri äsken papille ja milolle ), tekokynnet, ja unimaski? :D Vai miksi tuota kutsutaan :) Tälläinen mun on pitänykin hommata, joten tuli juuri tarpeeseen :)

Toinen osa
Koristelupakkaus ( Paljetteja ), violettejä neliöstrasseja, fimoja, viila ( jossa 4 eri puolta ), ja pusseja joihin voi laittaa vaikkapa fimoja :)

Kolmas osa
2kpl näytteitä ( kosteusvoide ja creme ), koira rintaneula, luukorvikset ja luomiväripaletti :)

Neljäs osa
1. Cr : 83. Kultainen lakka.
2. Kiko : 213. Ranskalaiseen hyvä lakka :)
2. Gosh : Pink Red. Ihana punainen.

Siinä oli paketti kokonaisuudessa ja olen todella tyytyväinen. Olenkin jo parin päivän ajan hypistellyt näitä tuotteita :)


Nämä lakat oli vielä paketissa ja ne ostin 3eurolla eekulta :)
1. Orly : Hype. ( Minikokoelma kasvaa )
2. Depend : 047. Hopea glitter.
3. Depend : 041. Sininen :)

Tälläinen se paketti sitten oli (: Kiitos vielä eekku <3

Olisiko joku muu halukas tekemään mun kanssa tälläisen swap vaihdon? =) Laittakaa viestiä jos kiinnnostusta löytyy :) Voisin 2-3 kanssa tehdä.

<3 : Fani

16 kommenttia:

  1. Hei! Minä olisin kiinnostunut! :) itsekin tein viime vuoden lopulla eekun kanssa swapin ja nyt tehdään se uudelleen että ensiviikolla postitamme paketit. Että siis olen kyllä halukas sinunkin kanssasi sen tekemään jos vain haluat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa :) Sopii hyvin! Voisitko laittaa mulle sähköposti osoitteen niin voitaisiin siellä sopia kaikki jutut :) Kuulostaa todella kivalta :)

      Poista
    2. Kiva :) sposti on anna-emilia93@hotmail.com. Mulla on blogi myös osoitteessa http://emmminn.blogspot.fi/ :)

      Poista
    3. Täytyyki käydä lukemassa sun blogia (: Mä laitan sulle s-postia :)

      Poista
  2. Kiva kuulla ,että tykkäsit =) & koirille maistu namit =).Kiko kuulu kans sun ostoksiin mut ei väliä ,Odottelen innolla sun pakettia .Olihan se hieman erinlainen kuori (kierrätetty kylläki )& lisänä mun tuunaus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Tykkäsin. Tajusin itekin että se kuulu mun ostoksiin kun olin ottanut kuvat (: Mutta ei se haittaa. Tykkäsin kovasti tuosta kuoresta :)

      Poista
  3. Kivan paketin oot saanut eekulta!:)

    VastaaPoista
  4. Heei, swapista oon myös kiinnostunut :)! Muutaman oon ennenkin tehnyt, mutta kivoja ne on :)

    juliasa@luukku.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva (: Laitan sullekin s-postia :) Ne on hauskoja :)

      Poista
  5. Kivoja juttuja sait ! :)
    Miutakin voisi swappi kiinnostaa ! :) Laita facebookissa viestiä tai sähköpostia: memorie@hotmail.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tosi kiva! :) Mä laitan sulle facebookkiin viestiä :)

      Poista
  6. Ihana paketti. Sulla on tosi ihana blogi :3
    Minuakin voisi tuo Swappi kiinnostaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos :) Laita mulle sun s-posti osoite. Niin voidaan siellä jutella :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥