16. kesäkuuta 2013

Orly : Harmonious Mess & Deep Steep : Vartalosuihke ( Esittely)

Sain jo vähän aikaa sitten Misslis yritykseltä ja OrganicYou verkkokaupalta muutaman tuotteen esittelyyn tänne blogiin :) 

Misslis antoi mulle kaksi lakkaa orlyn : glowstick, jonka esittelin jo sateenkaarikynsien yhteydessä ja tämän orlyn : harmonious mess lakan jonka esittelen teille nyt (: 


Tämä lakka oli kyllä vaikea kuvata, eikä kuvassa vieläkään pääse oikeuksiinsa kunnolla. Lakka on 2013 mash up kesä kokoelmasta. Ebaysta jo kattelin näitä hetki sitten, mutta en ostanu koska ne oli niissi orlyn uusissa pulloissa ja ne ei oo yhtään mun mieleen ainakaan vielä, pari lakkaa vielä himottais samasta kokoelmasta. Joten kaipa se on tilattava niitä.. 


Lakka on mun mielestä sini/lilan värinen creme lakka :) Kutsutaanko tätä väriä muuten laventeliksi? :D Mulle tämä on kyllä vaan sini/lila ei mitään muuta.... Laitoin tikulle lakkaa kaksi kerrosta ja se peitti noin hyvin, toivottavasti sama homma kynsillä. Uskoisin :) 

Kaiken kaikkiaan kivan värinen lakka, ei ihan lemppariksi yllä ainakaan vielä :) Nätti kylläkin. Saa nähdä mitä mieltä oon sitten kun laitan tän kynsille :) 

OrganicYou verkkokaupasta sain testiin vartalosuihkeen ! Mullahan on siis pieni pahe eli hamstraan kaikkia rasvoja & vartalosuihkeita joten yllätyin positiivisesti kun tämä pullo sieltä tuli (: 


Merkiltään tämä on deep steep ja tuoksuna grapefruit - bergamot. 

Kävin vähän lukemassa tästä tuotteesta ja sivuilla sanotaan näin : 

Deep steepin vartalosuihke jättää ihosi raikkaaksi ja hyväntuoksuiseksi. 
Suihkuta kevyesti vartalolle suihkun tai kylvyn jälkeen. Lisää, kun tarvitset raikastusta - vartalosuihke toimii myös kevyenä, luonnollisena "tuoksuvetenä". Sisältää aloe vera-uutetta. 100% alkoholiton, luonnolliset värit.
 'Cruelty Free Bunny' -sertifioitu
  • 100% luonnollinen koostumus
  • ei parabeeneja, sodium lauryl sulfaattia tai mineraaliöljyjä
  • ei keinotekoisia hajusteita tai kemiallisia säilöntäaineita
  • tuoksut luomusertifioiduista eteerisistä öljyistä
  • ei testattu eläinkokein
  • vegaani
Grapefruit & Bergamot: greippi ja bergamotti. Yksi suosikkituoksuista, jonka sanotaan tuoksuvan lähes syötävän hyvälle. Greippihedelmän kevyt sitruksinen tuoksu yhdistettynä italialaisen bergamotin täyteläisyyteen virkistää ja nostaa mielialaa.

Oon nyt muutaman kerran suihkun jälkeen laittanu tätä ja kyllä pitää plussaa antaa tän tuoksusta. Todella hyvä ja kestää pitkään iholla :) Kysyin viljamiltakin että mitä tykkää tuoksusta ja kehui paljon :) 

Hintaa tällä on 13,90e ja nyt tämä on alennuksesta 10e :) Pääset tästä tuotteeseen, jos haluat käydä katsomassa. 

* En hyödy mitenkään siitä että käyttä klikkailemassa ja katsomassa verkkokauppaa eli ihan vapaasti voi käydä katselemassa. Mielipiteeni ovat omiani !!! 

Mitäs tykkäsitte tuosta lakasta? Entäs onko vartalosuihkeet teidän mieleen? :) 

<3 : Fani 

Ps. Kiitos tuotteista Misslis & OraganicYou

10 kommenttia:

  1. En itekään tykkää niistä Orlyn uusista pulloista. Toivottavasti ne eivät ole jäädäkseen. *kylmiä väreitä* Mutta onpas kummallista, jos saman kokoelman lakkoja liikkuu kaksissa erilaisissa pulloissa.
    Niin ja onhan tuo lakka ihan nätti, ei tosin mun mielestä mitenkään erikoinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No äläpä. Heti kun näin ne uudet pullot niin hyi... ei iske kyllä yhtään :/ mua kans ihmetytti ku sain tän lakan vanhassa pullossa :o sillon kyllä ilme oli ilonen :D

      Poista
  2. Ihana lakka <3
    haluun nähdä ton vielä kynsillä:)

    VastaaPoista
  3. Katoin eka että toi lakka pullossa on valkosta :| Onkohan must tulossa värisokee :DD Vartalosuihkeet on ihania, mulla varsinkin on aika herkkä iho enkä kauheasti voi vahvoja hajuvesiä käyttää tai iho kutisee ja tulee punasia näppyjä, tommonen luonnontuote onkin siinä tapauksessa paras! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D voi ei..Mä välillä kans mietin et oonko värisokee! :D Mulle ei kans kaikki hajuvedet sovi esim. Diesel lover dose aiheutti mulle kauheen näppyparven ! :/ sen takii oon ruvennu tosi paljon käyttää vartalosuihkeita! :)

      Poista
  4. Minä tykkään vartalosuihkeista paljon :D omistan tälleen ulkoa laskettuna 6 Victoria's Secretin ja 5 Bath and Body Worksin vartalosuihketta ja sen lisäksi myös muutaman sekalaisen yksilön :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vasta kaks vs tuoksua, ja haluisin ainaki muutaman lisää :D sitten löytyy avonin, h&m, seppälän yms vartalosuihkeita! :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥