3. helmikuuta 2014

Voitin, voitin!

Talkandbake blogin Mimosa järjesti hetki sitten blogissaan kierrätysarvonnan, jossa oli 4 isoa kasaa lakkoja + mukaan tuli kosmetiikkatuotteita. Mun mielestä tällaiset kierrätysarvonnat on mukavia, jos on paljon ylimääräisiä lakkoja itsellään. Itse voitin palkinnon numero 3 ja sainkin 23kpl lisää lakkoja helmeriini. Ajattelin nyt esitelle teille lakat, mitkä voitin. :)


Orly : Purple Velvet. Mattapintainen tumma violetti.

Color Club : Trippie Hippie. Metallinen sininen. Ihastuin tähän samantien!

Misa : Snow White.  Läpikuultava valkoinen.

Dare To Wear : Techno Pink Beat. Ihana, ihana, ihana vaaleanpunainen glitteri. Swatch kuvissa näyttää, että tässä olisi tikkuglitteriä, mutta ei mun mielestä kyllä. :o


W7 : Cosmic Black. Musta, jonka seassa paljon hopeaa pientä glitteriä.

Catherine Arley : 709. Kirkas neonvihreä , hopeisella shimmerillä <3 Upeus!

Wet n Wild : Tonight's Gonna Be A Good Night.  Musta/kulta glitteri. :)

Kiko : 634. Vaaleanlila tekstuuri.


Kleancolor : Metallic Mango & Chunky Holo Scarlet. Tuo metallinen oranssi sopii hyvin leimaukseen. Tuo toinen taas on aivan ihanan värinen, mutta haisee aivan järkyttävälle! Kun sitä käyttää täytyy laittaa pyykkipoika nenään. :D

Bell : 521. Upea sininen tämäkin. Mikäköhän ihme sini villitys mulla on.

Eveline : 655. Tummanpunainen.

Tuoksulakat Rasberry & Tropical Fruit. 


Perfect : S33. Vihreää glitteriä ja tähtiä.

Ginatricot : Cabaret. Ihana tumma violetti sinisellä ja pinkillä shimmerillä. :)

Wild Mild : 1$ Bill. Tämä on kyllä niin mielenkiintoisen värinen lakka, että täytyy pian saada lakattua tällä.

Nails : Hologram. Pinkki holo. Innolla odotan jo kesää. :3

Wild Mild : Glow Orange. Oisko tämä pimeässä hohtava?


H&M : Blue Bliss. Sininen glitteri <3

Beauty Uk : Mermaid. Vihreä glitter, ihanuus tämäkin!

Ciate : Boudoir. Punainen jelly. Nyt mulla on näitä kaksi kappaletta. Ei ainakaan pääse loppumaan.

Ginatricot : Disco "mini". Glitterpommi!

Onhan siinä taas muutama lakka. Pikkuhiljaa lakkoja on tullut niin paljon lisää, että jouduin ostamaan jo toisen helmerin :D Hupsista..


Paketin mukana sain myös muutaman kosmetiikkajutun, mitä Mimosa ei tarvinnut. Mukana tuli Peppy Caloren puhdistusöljy, Isis Pharma punoistusta häivyttävä voide, Clarins pikakaunistaja, Botanics kiiltoa antava seerumi? ja musta kajaali. :)



Siinä se Fani kasaa uutta Helmeriään! Meinasi muutaman kerran lentää ruuvimeisseli seinään. On se niin ärsyttävää hommaa. Jos joskus rikastus niin ostan sitten helmerien tilalle sen Alex laatikoston.. Tällä hetkellä se voi vaan olla haaveissa :)

Missä te säilytätte lakkojanne? 


20 kommenttia:

  1. Vautsi mitä kaikkea tuli arvontavoitossa! :)

    Mä säilytän kans Helmerissä lakkoja, mut se on mun mielestä niin susiruma, että pitäs varmaan joku muu hankkia. :D Mutta haaveissa sekin. Ei ole nyt niin akuutti tarve uudelle lakkalaatikostolle. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muutama lakka tosiaan lisää :D

      Mä oon ihan samaa mieltä :D Helmeri on kyllä niin hitsin ruma ja mua ärsyttää, kun ne lakat liikkuu siellä aina kun avaa kaapin.. Nyt kumminki noi saa luvan olla ainakin tän vuoden mulla :D

      Poista
  2. Kävipäs sulla tuuri! Ihania lakkoja, varsinkin glitterit ja siniset. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on yleensä niin huono tuuri ^^ Oli kyllä kaikki mieluisia lakkoja. :)

      Poista
  3. Mäkin hankin joku aika sitten viimein helmerin. Sitä ennen säilytys oli enemmän tai vähemmän kaoottista. Helmer on oikein kätevä säilytykseen. Sitä kasatessa meinas multakin kyllä lentää ruuvimeisseli seinään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helmeriin ainakin mahtuu lakkoja :D Mä muistan sen ajan, ennen ku sain helmerin.. Hitto niitä lakkoja oli joka puolella. :DD Ekan kerran ku kasattiin helmeriä, ni kasattiin muutama juttu väärinpäin ja siinä sitten alettiin purkamaan niitä ^^ Voi luoja mitä puuhaa..

      Poista
  4. Oij mitä ihanuuksia ! En ole kade ;)
    Ja tuo DIVA puhdistysöljy on parhautta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :D Älä ole ;)
      Se on kyllä muuten todella hyvää :o) Onneksi sain sitä nyt lisää :)

      Poista
  5. Onnea voitosta, huikea lakkasaalis! :)

    Mulla lakat on hyllyillä merkeittäin. Tykkään kun saan katella niitä eikä ne oo laatikoissa piilossa:D Toki ne on valosassa, mut eipä mun huoneessa koskaan oo niin valosaa kun parvekkeen katos pimentää sen verran :/ Ja aurinkokaan ei ikinä paista, niin lakat on turvassa. Ainoastaan yks lakka on värjäytyny.. Laatikostoa oon meinannu lakoille hommaa, mut mä haluan nähdä mun lakat!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä :D Muutama lakka vaan taas..

      Jos me asuttaisiin isommassa asunnossa niin mun lakat olisi myös näkyvillä hyllyillä. Harmi, että nyt siihen ei vaan ole mahdollisuutta :( Ehkä mäkin saan joskus ne esille ja voin ihailla niitä kaikkia joka päivä :) Meinaatko hommaa laatikoston, kun muutat omaan asuntoon vai? :)

      Poista
    2. No siihen on vielä pitkä aika, kun pitää sellasia valintoja tehdä, onneks:D Mut en usko että hyllyjä alan mihkään pieneen asuntoon laittaa, varsinkaan jos ei ole sellanen pitkäaikanen asunto. Mutta joo vielä muutaman vuoden saa olla kotona (mikä on hyvä koska en varmaan selviytyis yksin :D)

      Poista
    3. Onneksi joo :) Kannattaa nyt nauttia vielä siitä, kun asuu kotona! On tää yks/avoliitossa asuminen meinaan ihan pikkusen erillaista :D

      Poista
  6. WAU!!!! Todellaupea palkinto ja kyllä , lakkojen kierrätysarvonnat on hyvä idea, jos nurkkiin kertyy sellaisia , joista ei itse tykkää .. kuten myös muukin kosmetiikka <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD Hihi! Niimpä, täytyy varmaan itse jossain vaiheessa järjestää samanlainen arvonta :)

      Poista
  7. Oh, sä voitit just sen palkinnon mitä mä himoitsin, onnea! ja nuo glow lakat tykkää uv valosta. (kokeilin uv-uunissa ja toimi, kesällä ei toiminu vaikka pidin päivän auringossa..)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih, Kiitoksia :) Ahaa, kiitos tiedosta. Täytyykin joskus koittaa! :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥