20. elokuuta 2012

Kuulumisia viime viikolta !

Viime viikko menikin ohi taas ihan sujauksessa, ei oikeen keritty tehdä mitään niin sanotusti järkevää :D Toissaviikonloppuna äiti oli meillä käymässä, kattoo meijän uutta sisustusta josta oon niin ilonen, sunnuntaina oltiin elomessuilla :) Ja sinne sainki taas palamaan rahaa ihan kivasti, ostoksista luvassa ihan eripostaus, pitäähän ne esitellä kunnolla :D Se oli vähän niinku niin että äiti ja tytär shoppailemassa :D

Hyvinkäälläkin tuli käytyä muutamaan otteeseen hakemassa tuliaisia kun äiti ja sen mies oli ollu virossa niin ne oli tuonu meille sieltä vaikka ja mitä, mulle esim. China Glazen lakkoja om mitä värejä <3 Laitan nekin samalla seuraavaan ostospostaukseen :)

Ööö. Mitäs muuta, haluan jakaa teille mun kommelluksen. Löysin siis tälläisen Nailshop verkkokaupan ja hetken kateltuani sitä löysin sieltä sellaisen paketin että 27 kpl color clubin lakkoja : D No mähän olin ihan innoissani että toi on pakko tilata. Kunnes se paketti perjantaina sitten saapui mulle, niin ärräpäitä lenteli tasaseen tahtiin ja hermot kiristy oikeen kunnolla. Joo oli siellä 27 kpl lakkoja, mutta jokaista väriä oli 3 kpl :D  No joo, mä laitan teille kuvan mistä se olis pitäny muka tajuta, en tajunu miten mä pystyin oleen niin tyhmä, etten vaan tajunnu :O

hmm..
Nojoo, kyllä nyt kun tarkemmin katson tätä kuvaa, niin kyllä niitä värejä näyttää olevan 3 jokaista kpl... Onneksi Suvi suostu vaihtaan 9 lakkaa munkaa sen omiin, sain siltä vaikka mitä ihanaa, nekin sitten siihen seuraavaan postaukseen, meinaan kamerasta on akku loppu, ja laitan sen yöks lataukseen. Ja suvin joku kaveri osti multa ne toiset 9kpl, ni pääsin niistä heti eroon, eikä tarvinnu ruveta palauttelemaan. Ja halusin muutenki ite pitää ne 9kpl. JES! Loppu hyvin kaikki hyvin, paitsi siltiki vielä ketuttaa...........

No mutta sitten toiseen asiaan, mun iitalan teema astiosto tuli perjantaina kotiin hobbyhallista ja oon nii ilonen siitä <3

*Murokipot. ( Iittala Teema Punainen )*
*Syvät lautaset. (Iittala Teema Punainen)*
*Kahvimukit. (Iittala Teema Punainen)*
*Lautase. (Iittala Teema Punainen)*
Mä oon ihan rakastunu noihin, ja jossain vaiheessa vielä tilaan jonkun toisen värisen setin, joka sopii punaisen kanssa :) Mitäs te tykkäätte näistä? Omistatteko itse iittalaa?

Tästä postauksesta tuli nytten hieman öö sekava hyppäsin vähä aiheesta toiseen :) Mutta siis viikonloppuna oltiin sitten keskiaikamarkkinoilla, hienoja esityksiä oli siellä ja vaikka mit näperreltävää :) Söin siellä sellasen valkosipulipatongin tzatsikilla, tomaatilla ja sipulilla oli muuten niin hyvää että pakko tehdä niitä myös kotona ooms <3

Nyt tää tyty lähtee lenkille ja kattelee ohjelmia :)

Ps. Mulla on taas mustat hiukset laitan niistäki kuvaa huomenissa :)

6 kommenttia:

  1. olen tutustunut aiemmin tuohon firmaan ,mut en oo viel mitään tilannu ,kiva että sait vaihdettua osan lakoista =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Firmana siis oikein hyvä, nopea toimitus ja oikeat tuotteet :) Oma vika vaan ku en tarkemmin tajunnu katsoa :D mutta onneksi sain ne myytyä :)

      Poista
  2. Mä oon hiukka kade kyl nyt, haaveilen vaan ostavani/saavani noi punaiset teeman astiat. Mulla on keltaista teemaa niin paljon ettei nyt mahdu enkä tarttekaan punaista. Mut mä haluun. Tykkään kyllä siitä keltaisestakin tosi paljon. Mustaakin oon miettinyt..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon koittanu ettiä sitä keltasta settinä, mut en oo löytäny. Mäkin tykkään tosta punasesta ja keltasesta tosi paljon, ja joko ton punasen kaveriks otan mustan tai sitten sinisen :)

      Poista
    2. Muistelisin, että keltainen poistui tuotannosta jokunen vuosi takaperin, ja sitä löytyy myynnistä vain yksittäisiä eriä.
      Itellä valkoista ja harmaata.

      Poista
    3. Aijaa :( Voi harmi. :s Onkohan harmaata vielä settinä? =)

      Poista

Kiitos kommentista ♥