31. elokuuta 2012

Vaihdossa saadut + muutama vaihto!

Kerroinki jo teille tuossa aijemmin että vaihdoin Suvin kanssa pois yhden niistä color clubin kokoelmista :) Sain vaihdossa suvilta kivoja lakkoja, water decalsseja ja tarroja :) Jotain noista lakoista multa löytyyki jo ja ne myynki sitten facebookin kirpparilla eteenpäin :)

Color Club , Konad, Depend
Ensimmäisenä konadin pinkistä kassista paljastui :) 1. Color Club : Top Coat 2. Konad : Top Coat 3. Depend : Kynsinauhaöljy

Essence, Depend Musta, Depend Valkoinen
Seuraavaksi vuorossa on nail artit :) 1. Essence : Mysterious Black Nail Art. Tällänen mulla jo onki, mutta ei tee pahitteeksi olla toista :) 2. Depend : 1062 Musta Nail Art 3. Depend : 1063 Valkoinen Nail Art.

Kicks, Lumenet, Miss Selene
1. Kicks : Fab Jean. Ihana lakka, tähän oon ihan rakastunu. 2. Lumene : Live It Up 3. Lumene : Funky Lady
4. Miss selene : 10. Tämmöinenkin multa jo löytyi, mutta ei se haittaa :)

Depend ( Cracked), Isadora (Grafitti), Isadora
Kassista paljastui myös muutama grafitti lakka, nää ei oikeen oo ikinä ollu mun mieleen, mutta kyllä näillä voi välillä kynnet laittaa :) 1. Depend : 5003 (Grafitti) 2. Isadora : Black Tag (Grafitti) 3. Isadora : Blue Lagoon. Tää oli kanssa aivan ihana lakka, rakastuin oitis :)

Miyot, Yes Love
1. Miyo : Peacook 2. Miyo : Mars tämä lakka multa jo löytyyki ja tämän varmaan laitankin myyntiin :) 3. Yes Love : 6. Tämäkin lakka multa löytyy, joten varmaan siis tämäkin lähtee myyntiin. Katsotaan kunhan saan käytyä mun lakkalaatikon taas kerran läpi (:

Nyc, Color Club (Magnetic), Essie, Wet N Wild.
Ja viimeisimpänä olivat nämä lakat. 1. Nyc : Fashion Ave Fuchsia. Kuvia katsellut niin tämäkin lakka löysi paikan mun lakkalaatikosta (Ihana siis) 2. Color Club : Cop An Attitude (Magneettilakka). Silloin kun ulkomailta ostin ensimmäiset essencen magneettilakat, niin mä myin ne koska en tykänny niistä, tai en vaan osannu, mutta tämä on jotenkin ihan eritapaus MÄ OSAAAN SEN :) 3. Essie : Big Spender. Tämän äiti valitsi heti kynsilleen, kun katteli näit lakkoja. Itsekin tykkään todella paljon. 4. Wet N Wild : Halucinate. Aww ei voi muuta sanoa, tästä seuraavassa postauksessa.

Siinä oli sitten kaikki lakat mitkä suvilta sain yhteensä 20 kpl :D härregood (:

Water  Decalseja
Sain suvilta vielä 5 arkkia water decalseja. Mun mielestä noissa kaikissa on niin ihania kuvia :) I like!

3 arkkia tarroja.
Ja vielä 3 arkkia tarroja, tosin ton yhen arkin oon jo melkeen käyttäny, kun äiti halusi niitä viime kynsiinsä :)

Kiits vielä paljon suvi :) Oon todella tyytyväinen! Pistikö teidän silmiinne joku ihana lakka? =)

Sitten vielä loppuun muutama lakka jotka vaidoin facebookin kirpparilla :)

Flormar, Orly
Flormar : 393 vaihdoin essencen matta top coattiin, koska en sitä enään itse tarvitse kun omistan tuon ihanan orlyn matta top coatin :) Tämä on kyllä kanssa aivan ihana lakka :)
Orly : Naughty Or Nice tämän vaihdoin yhteen color clubin lakkaan samasta kokoelma mitä mulle oli siis kolme. Kävi vaan niin huonosti että vaihdoin kaksi lakkaa ja sain valita itse kaksi lakkaa ja valitsin kaksi orlya, mutta posti kun toi ne, niin toinen oli ihan rikki :( Harmittaa niin kovasti..Se oli niin ihana lakka, no hmm on tämäkin ihana! :)

Huhu, olipa pitkä postaus :) Toivottavasti jaksette lukea tämän! :D

<3 : Fani

8 kommenttia:

  1. Paljon ott saanut kaikkea kivaa. :) Mä haluisin kanssa ton Flormarin 393:n, mutta en oo bongannut sitä mistään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps (: se oli kyllä löytö ja onneksi sain sen :)

      Poista
    2. mulla on myös toi lakka 393 onnex löyty kaupasta ,eipä niitä enää siel näkyny

      Poista
    3. Hyvä että kerkesit hommata itellesi sellaisen :)

      Poista
  2. Mä oon ihan koukussa tohon Dependin öljyyn.. ;))

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥