10. elokuuta 2012

Perheeni / Läheiseni

Multa on nyt pyydetty postausta mun perheestä / läheisistä :)

Elikkäs mun perheeseen kuuluu vaan äiti. Mun isä asuu ulkomailla, enkä oo senkaa ollu kauheesti tekemisissä. Taas äitinkaa oon tekemisissä joka päivä, se on mulle tärkein ihminen ja keneen voin varmasti luottaa ja puhuu kaikesta. Nään mun äitiä viikon tai kahden välein se vähän riippuu kuinka usein jaksetaan käydä hyvinkäällä ja kuinka usein ne taas käy hämeenlinnassa :) Joka päivä kumminki soitellaa ja kerron sille kaikkee ja pyydän apua jos tarviin johonki esim vaikka kuinka jauhelikastike tehdään :D Oon todella huono kokkaamaan ilman ohjeita.

Mökillä <3
En voi ees sanoin kuvailla kuinka tärkee mun äiti on mulle ja viljamille. Viljami ja mun äiti tulee toimeen tosi hyvin, ne soittelee välillä toisilleen jos on asiaa ja muutenki niillä on todella hyvät välit, viljamin sanoin paras aneppi :)

Sitten on viljamin äiti, joka on aivan uskomaton persoona toista samanlaista ihmistä ei voi vaan löytyä. Mulla on viljamin äitin kanssa todella hyvät välit, mitä nyt välillä kinataan jostain pienistä ja ollaan hetken aikaa mykkä koulua :D Mutta myös mä voin sanoa että mulla on paras anoppi, tiedän että voin soittaa viljamin äitille vaikka keskellä yötä ja se kuuntelee mua. Jos välillä meiltä sattuu loppukuussa loppuun ruoka ollaan meinaan kovia tuhlamaan niin joko viljamin äiti tai mun äiti tuo kauppakassin tonne jääkaappiin :)

Sukulaisia ! Ja me <3
Me oltiin vasta viljamin äitin kanssa kaksin shoppailemassa iskussa meille uudet huonekalut, ja se oli aivan ihana ku istuttiin penkillä ja ootettiin et meit palvellaan ni ku se myyjä tuli ni eka kysymys oli mitäs kauniille rouville sais olla :D

Sitten on viljamin veljet ja sisko. Niistä jokainen on myös mulle tärkee, oon kaikkien kanssa hyvissä väleissä. Myöskin niitten tyttö ystävät on todella mukavia. Viljamin pikkusisko on aivan ihana välillä meillä on kauheita riitoja mutta sitten ku ollaan sovussa nii awot! Tiiät et kata auttais mua jos mulle tulis joku hätä!

Family
Sitten on mun äitin avomies joka on mulle kuin isä :) Se on ollu meijän elämässä niin monta vuotta. Aina auttamassa kaikessa. ! :)

Mun puolelta ei oo mummoja eikä pappoja elossa, mutta viljamin puolelta on isomummo elossa joka on aivan hellyyttävän ihana, oltiin vasta lieksassa juhlimassa sen 80-vuotis synttäreitä :) Myöskin pidtään mummon kanssa välillä peli iltoja pelaten skippoa :)

Mummon 80-vuotis synttäreiltä minä ja viljamin veli (:
Eli siis mulla on todellakin ihana perhe ja läheiset ! :) Mulla on paljon kavereita ja ystäviä :) On sellasia kenen kanssa soitellaan päivittäin toisten kanssa harvemmin! Mä oon niin tyytyväinen mun elämääni juuri näin! :)

En nyt tiiä oliko tää postaus jotenki kaiken vierestä mutta jotain kuminkin :)

Minä ja Kata (:

Viljami ja sen sisko <3

<3

Me <3

Viljami ja viljamin ihana serkku <3

Mun muru <3

Rakas <3
Mulla on tosi vähän meistä kuvia :D Apua, hyvä että en saanu slaakia :D

<3 Fani

4 kommenttia:

Kiitos kommentista ♥