8. lokakuuta 2013

Day 14 : Flowers

31. päivän kynsihaaste jatkuu kukkakynsillä ja samalla sain toteutettua yhden lukijan postaustoiveen eli inspis jonkun kynsistä. Mä tiesin ainoastaan itse, että haluan käyttää tässä haasteessa kuivakukkia, niimpä googlea selaamaan ja sieltä sitten bongahti eteen Sonnen tekemät kuivakukka kynnet, eli inspis kynsiin saatu näistä.


Tässäpä olisi sitten nämä mun apinoimat kynnet. Ai vitsi, mä tykkään näistä ja paljon. Mulle tulee näistä niin mieleen ruska-aika. :)


Lakaksi valitsin essencen : gorgeous bling bling lakan, jonka oon jo kerran myynyt pois, mutta sitten näin kun joku oli lakannu tällä ja mun oli pakko ostaa tää uudestaan, ja onneksi ostin sillä onhan tää nyt upean erillainen lakka. Väriltään tämä on ruskean tumma oranssi, joka sisältää paljon kultaisia flakieseja :) Varmaan noiden flakiesin ansiosta tää näyttää niin hyvälle. Oikeen kunnon syksylakka.

Lakkaa kynsillä kaksi kerrosta ja tämä levittyi hyvin eikä kuplinut ollenkaan, vaikka mulla on kerran kuplinut yksi lakka ja oon monesta blogista lukenut, että essencen lakat kuplisi? :o Onneksi mulla ei oo nyt pitkään aikaan enään ollut sitä ongelmaa. Huh...




Lopuksi laitoin nimettömiin oranssit ja keltaiset kuivakukat. Mä luulin että nää olisi ollu vaikee laittaa / saada pysymään, mutta onnistuin kerranki ekalla kerralla :) Muihin kynsiin laitoin keltaiset ja hopeat strassit. And ready !

Käytetyt
Essence : kynnenkovettaja
Essie : fill the gap!
Essence : gorgeous bling bling
Kuivakukat
Strassit
MavaDry : pikakuivattaja.

Loppuun vielä kuva aamulenkiltä, kun kuvailin mun uusi kumisaappaita ja kynsiä :D Ihmiset varmaan katso pitkään, että jo on.

Mun ihanuudet !

Mitä nämä kynnet tuovat teille mieleen? :) 

Fani 






15 kommenttia:

  1. mistä noi saappaat on ;OO ihanat! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on tilattu bubbleroomista, siellä on vaikka mitä vaihtoehtoja :) mä tykkään näistä tosi paljon ♥

      Poista
  2. Tosi kauniit syyskynnet ja onnistuneet kuvat niistä! Pohjalakan väri miellyttää mun silmää ja koristelut on sopivat maltilliset, mutta silti näyttävät :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) mä tykkään näistä kanssa, ei tekis mieli poistaa näitä :D

      Poista
  3. Ihanat lakkailut ja ihanat on kumpparitkin ;)

    VastaaPoista
  4. Kauniit kynnet! Itse en olekaan kokeillutkuivakukkia, näyttää kyllä kivalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) mä oon vissiin kerran aikasemmin koittanu, mutta siitä on aikaa :D

      Poista
  5. Ihanat lakkaukset ja kivat kumisaappaat ^__^

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥