15. lokakuuta 2013

Elämäni eläimet / Haaste

Sain Mellalta tälläisen elämäni eläimet haasteen, jossa on ajatuksena kertoa kaikista tärkeistä eläimistä , mitä on elämän aikana ollut. Mulla oli pienempänä, kun asuin kotona lemmikkeinä ainoastaan hamstereita ja harmikseen löysin vaan yhdesta kuvan.

1. Etsi kuvat elämäsi eläimistä eli edesmenneistä ja nykysistä.
2. Kerro esim. milloin elänyt, rotu, nimi ja muuta mitä mieleen pälkähtää.
3. Lähetä haaste muille eläinrakkaille. 


EDESMENNEET 

Jore
Syntynyt 1997, Kuollut 2001
Pitkäkarvainen hamsteri


Muisto : Muistan aina sen, kun jore pääsi karkaamaan häkistään ja meni jääkaapin alle. Tietenki se söi siellä sitten jonkun piuhan rikki, eikä meillä enään sen jälkeen toiminu jääkaappi. Äitin piti sitten itse kustantaa meille uusi jääkaappi, koska se oli kuulemma itse aiheutettu. No joo olihan se ;) 

Jorella oli myös kaikki allergiat ja monta eri sairautta. Sitä käytettiin todella paljon ja usein eläinlääkärissä ja voi, että kun se kuoli niin se oli mulle iso paikka. Olihan se mun ensimmäinen ihka oma lemmikki <3. 

Mä en laita tähän nyt muita hamstereita, mutta niitä on ollu joren jälkeen mulla 2. ( Milli ja Alma ) 

Jörö
Syntynyt 30.7.2012, kuollut 24.10.2012
Karkeakarvainen mäyräkoira


Muisto : Jörö kerkesi olla meillä vaan niin vähän aikaa, mutta siihen hetkeen mahtu monta ihanaa hetkeä yhdessä. Olin ekaa kertaa näitten kolmen kanssa pihalla yksin, ja yksi pikku poika huutaa puistosta "Äiti kato tuolla menee märäkoira perhe isä, äiti ja lapsi " Ja samantien mä oon solmussa niitten hihnojen kanssa kun rupesin kattelemaan sinne puistoon päin.. :D 

ELOSSA

Papi
Syntynyt : 080810
Pitkäkarvainen "apina" mäyräkoira


Muisto : Apua. Tästä tulisi kauhee romaani jos rupeisin kirjottamaan tähän kaikki parhaat muistot. Kolmessa vuodessahan niitä kertyy meinaan aikalailla. Ensimmäisenä tuli mieleen se kun lähdin näyttämään papia hyvinkäälle mun ystävällä ja kehuin oikein kuinka se pysyy vapaana vieressä ja on niin nätisti.. No joo juurikin niin. Papi lähti juoksentelemaan karkuun ja minä juoksen perässä. Siitähän papi sitten vasta leikin kehitti.. Juoksin henkihieverissä varmaan puolituntia sen perässä ennen kuin sain sen kiinni. Huhu. Toi on papin tämän hetken lempileikki vieläkin. :) 

Milo
Syntynyt : 150611
Lyhytkarvainen mäyräkoira 


Muisto : Milosta mulle päällimmäisenä jäänyt muisto on se kun haettiin se illalla meille ja oltiin siinä sitten hetki vielä hereillä ennen kuin mentiin nukkumaan. Yöllä heräsin, ja rupesin etsimään miloa ja sitä ei löytynyt mistään. Mä jo mietin, että mihin ihmeeseen se on hukkunu / karannu ja siinä sitten herätän viljamin ja se vaan nostaa peittoa ja sanoo se on täällä mun jalkojen vieressä. Toinen oli niin pieni 7vk, että se oli käpertyny sinne, eikä sitä nähny edes sieltä <3 Äiiitin vauva! 

Siinä olisi mun elämäni eläimet tällä hetkellä. Ja oon kyllä näin tällä hetkellä ihan tyytyväinen. Aijon panostaa kaikkeni nyt papiin ja miloon <3 Ne on mun vauvoja vieläkin, vaikka esittää muka isoja poikia. 

Heitän tämän haasteen : Anniinalle, Annille, Pinjalle, ja Katjalle. 

Fani






10 kommenttia:

  1. Vahanks oot sopo tos ekassa kuvassa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi söpö :D Äitin mielestä polkkatukka on hieno :D

      Poista
  2. Kiva postaus sullakin ja jörön kuolin vuodessa taitaa olla tullut pikku virhe aattelin vaan ilmottaa(ei pahalla )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi :) oho, niimpä onkin. Täytyy muokata se. Kiva ku ilmotit :)

      Poista
  3. Söpö pikku-Fani! :) Ja sulla on niin ihanat koirat! Ois joskus kiva, jos esittelisit niitä tarkemmin tai videoisit vaikka. :3
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, nauroin itelleni ku näin ton kuvan :D Koirista tulossa ihan omat postaukset :)

      Poista
  4. Mää vihdoin muistin tän haasteen ja aloin sitä väsäämään. :D Harmi ettei kuvia löytynyt kovin montaa. Sun mäykyt on niiin herttasia!<3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon nykyään laittanu kaikki haasteet kirjanmerkkeihin, muuten unohdan ne :D
      Hihi, ne on tollasia söpöyksiä, mutta välillä niin itsepäisen rasittavia! :D

      Poista

Kiitos kommentista ♥