17. lokakuuta 2013

KBShimmer : Band Geek ja muutama ostos

Sara teki tuossa hetki sitten Harlow&Co:lle tilauksen ja päätin lähteä mukaan kahdella lakalla. Toinen niistä oli tämä KBshimmerin : Band Geek. Mä kattelin tästä kuvia paljon ja kuvissa tää näytti oikeen kivalle. Kun sain tämän omille kynsille, niin lakka ei herättänyt mitään WAU reaktiota, joten tämä sai luvan lähteä uuteen kotiin :) Ostajakin löytyi heti tälle samantien.


Band geek on musta jelly pohjainen lakka, jonka seassa on hopeita, kultaisia ja kuparisia erikokoisia ja muotoisia glittereitä.


Laitoin kynsille kolme kerrosta tätä lakkaa, jotta sain peittävän lopputuloksen. Jos tämän olisi laittanut jonkun muun lakan päälle niin yksi kerros olisi siinä tapauksessa riittänyt.. Mä en ymmärrä, että miksi en voi lakata näitä vaan jonkun lakan päälle? Vaan lähden kerrostamaan jelly-lakkaa AINA? No ainakin tällä kertaa sain sen levittymään paremmin, kun taas viimeksi oli ongelmia sen suhteen. Postaus täällä.

Onhan tuo upea lakka, mutta niin kuin sanoin ei herätä mitään wau reaktiota. Ehkä mä vaan en oo niin tummien lakkojen ystävä.

Kuva lakasta
Käytetyt : 

Essence : kynnenkovettaja
Essie : fill the gap!
KBShimmer : band geek
Mavadry

Nyt loppuun vielä muutama ostos :)

*Suurin osa uusista lakoista menee nykyään ainoastaan blogin facebook sivuille esittelyyn, mutta joskus saatan joitain ostoksia esitellä myös täällä.


Mun uusin rakkaus <3 Opi : Pure! Sain tämän äitiltä "joululahjaksi" hieman etukäteen kylläkin. Enhän mä millään ois jaksanu odottaa jouluun, vaikka aluksi yritin. Okei, ja toinen syy oli se, että mun oli pakko saada tietää onko tää kirkas vai keltapohjainen ja mun onnekseni se oli kirkas ! :)


Voitin Adeninan lakkauskilpailun äänestyksen arvonnan ja sain 25e lahjakortin heidän verkkokauppaan. Päätin sitten vihdoinki ostaa China Glazen : Fairy Dustin ja Love Marilynin, ne kun on jo hetken kummitellu mun mielessä. Nyt ne on mulla ja oon ihan myyty! Upeita molemmat<3


Loppusummalla otin vielä muutaman arkin siirtokuvia ja muutaman ostin sitten samalla :) Nyt on taas uusia siirtokuvia. Niitä kun ei voi olla liikaa... :D

Iskeekö Band Geek teihin? Mitä mieltä ootte siitä? 

Fani



24 kommenttia:

  1. On tuo kyllä nätti lakka, mutta ei muhunkaan noi tummat oikeen iske. :/ Ja munkin Pure oli kirkas! Jeeee :)) <3 ja tuo Love marilyn, ihana! mulla on se kans c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä. Jotkut tummat kyllä iskee samantien :) Onneksi myös sulla oli kirkas pure ;)!!♥ Love marilyn on kyllä upee joululakka :)

      Poista
  2. Ei iske kyllä muhun tuo kynsilakka! :/ Ehkä tuon tummuuden takia! Mutta kivoja ostoksia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en kans oikeen osaa sanoa, että miks se ei iske :D hihi :)

      Poista
  3. Vähän sama mulla että Band Geek on periaatteessa nätti, mutta ei ehkä sit kynnellä kuitenkaan niin näyttävä mitä voisi toivoa...

    VastaaPoista
  4. Puolueellisena vastaan että iskee, minullehan se on tulossa. :D Kiitos kun tarjosit, KBShimmerit on mun lemppareita. <3

    VastaaPoista
  5. Toi band geek on kyllä sellanen mikä kynsillä mä voisin kyllä viihtyä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi jotkut edes tykkää :) olisi vähän tyhmää jos kaikki tykkäis vasn samoista lakoista ja väreistä :D

      Poista
  6. Mä kyllä tykkäsin tosta lakasta ..oon ( Olin ) enempi tummien lakkojen ystävä ;) ... kaikkiny tuntuu hehkuttavan tota O.P.I.:n lakkaa ... onneksi ei oo pakottavaa tarvetta sitä saada ;)! Onnittelut voitosta , hyviä valintoja olet tehnyt :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mä vähän muistelinki :) kiitosta, löyty kyllä kivoja lakkoja sekä siirtokuvia! :)

      Kaikki on vaan rakastunu nyt pureen :D ♥ mee too!!

      Poista
  7. Minusta kans tuo band geek kaunis lakka ja kivoja ostoksia

    VastaaPoista
  8. Pure löytyy, Band Geek, FD ja Love Marilyn (itse asiassa koko se kokoelma). Nyt tekisi mieli lakata tuolla BG:llä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D sulta löytyy melkeen kaikki samat lakat mitä mulla on varmaan :D

      Poista
  9. Voi, mä tykkään kyllä tuosta Band Geekistä! Voisin ehkä itsekin hankkia, koska mä en ihan hirveästi ole mitään tuollaisia tummia hamstrannut. Hyvät China Glazet oot ostanut voitollasi, multa löytyy kumpikin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun täytyy seuraavaan tilaukseen ottaa mukaan band geek :) Onneksi fairy dustia oli varastossa.. oon jo pitkään halunnu sen ♥

      Poista

Kiitos kommentista ♥