19. lokakuuta 2013

Herkku Swap / Osa 3

Tällä kertaa toteutettiin herkku swap Maaritin kanssa. Summaksi sovittiin 20e + postit. Mun mielestä swappailu on todella kivaa, kun saat paketin niin et yhtään tiedä mitä siellä sisällä on. :) Tälläkin kertaa yllätyin sisällöstä niin kuin aina. Osa 1 Täällä ja osa 2 Täällä.

Maarit oli lähettäny mulle paketin torstaina ja perjantai aamuna paketti oli jo noudettavissa. Nopeeta toimintaa kerranki postilta.


Laitoin kaikki herkut yhteen kasaan ja nappasin kuvan, että näätte kuinka suuri määrä herkkuja. Kattokaa miten paljon maarit oli ostanu mulle, apua :D


Ja sitten katsotaan mitä kaikkea siellä oikeen on. Suolaisia perunatikkuja, chili pitaleipälastuja ja sour cream perunalastuja. Näistä oon ainoastaan ennen maistanu noita pitaleipälastuja ja ne on ihan älyttömän hyviä :)


Seuraavaksi keksit ja muut. Nougat keksejä, suklaa cookieseja, keksitikkuja mansikanmakuisella täytteellä ja persikka jäätee juoma jauhe. Noi nougat keksit on todella hyviä. Oli pakko maistaa yksi heti kun olin kuvannu nää :D


Sitten esittelyssä karkkipussit ja niitä oli 4kpl!! Lion palloja, saako näitä lion suklaita siis taas jostain? Mä en oo hetkeen nähny missään lion patukoita ja ne oli meinaan mun lemppareita. Nää on varmaan siis myös tosi hyviä. Hedelmä ja salmiakki sammakoita, mini pääkalloja ja  akvaariokala makumix :) Noi pääkallot on kans mun herkkuja ;)


Seuraavana suklaat ja lakut :) Reesesin pähkinä voi kakut? Suoraan suomennettuna juuri noin. Kuulostaa ainakin herkulliselle, ei oo tullu ikinä vielä maistettua. Ferrero Rocher suklaa nougat palloja, Belgian suklaata, NAM!! Fazerin mansikka vadelma suklaa, Kinder riisisuklaa, Twixi, Mellerin valkosuklaa täytteinen toffee, Lakupaketti ja muumilaku :)


Ja viimeisenä pikkuherkut. Chewitseja kaikissa mauissa ( manssikka, appelsiini ja cola ). Näistä tykkään eniten colasta. :) Purkkaa, erillaisia tikkareita, muutama pikkunami ja purkki, jonka sisällä on jotain :D?

Kiitos maarit vielä paketista. Tykkäsin todella paljon sisällöstä :)

Käytiin viljamin kanssa juuri pitkällä lenkillä, joten nyt voin herkutella rauhassa ja vuokrata elisasta 21 tapaa pilata avioliitto leffan ;) Jooooten hyvää lauantai iltaa kaikille !

Miten te meinaatte viettää lauantai illan? 

Fani







12 kommenttia:

  1. tosi kiva paketti.en tiedä saako lion palloja muualta mut ainaki laivalla olen nähnyt.mekin ollaan katottu se leffa.kone vissiin hajos joten älä ihmettele jos en kommentoi nyt lähiaikana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) okei, täytyy kattoo laivalta sitten ku joskus mennään :) Olihan se hauska leffa, mutta ei nyt mitenkään erikoinen... voi harmi, jos teillä hajos nyt kone :/

      Poista
    2. Joo ei erikoinen leffa tosiaan ja kone toimii taas =)

      Poista
    3. Siitä leffasta oltiin puhuttu et tosi hyvä :D mutta ei se niin hyvä ollu.. hyvä että saitte koneen toimimaan! :)

      Poista
  2. Kiva kuulla , että paketti oli mieluinen .. mielenkiinnolla ootan omaani , siitäkin sitten toki postaus :)! Kiitos, kun pyysit mukaan tähän ;)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli todellakin ♥ hihi, kohta saat sun paketin !! :)

      Poista
    2. Faniii, käy kurkkaamassa toi mun Reddvillen postaus ja hyödynnä ihmeessä se itekki! :)

      Poista
    3. Okei, kiitos tiedosta meen kattomaan samantien! :)

      Poista
  3. Kivoja herkkuswappeja! :D Voi ei saitko sä Brain Blasterzeja!!! :D Nam nam aijjai!
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D sain. Mä en oo vielä maistanu niitä, mutta ne taitaa siis olla hyviä ;)

      Poista
  4. Mulla alko soida päässä: "Herkkuuaaaa on siinä monenlaista, mooooneeeeenlaaaistaa!" :'---------------DDD

    VastaaPoista
  5. :D kiitti vaan, se soi meinaan nyt munki päässä sitten.. :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥