5. lokakuuta 2013

Roosa nauha -päivä kynnet

Roosa nauha päivä oli siis eilen, niin kuin kaikki varmasti tietää. Mun kynnet tulee nyt vähän jälkijunassa tänne blogiin eilisen kiireitten takia. Kynnet kyllä kerkesin tehdä jo torstai iltana, ja eilen oli pinkkiä sekä kynsillä että vaatteissa. :)


Useat teistä on jo saattanut nähdä nämä kynnet, laitoin meinaan eilen kuvat näistä kynsikoristelut ryhmään sekä blogin facebook sivuille. Tältä näytti siis mun roosa nauha kynnet :)


Valitsin lakaksi jo toistamiseen essencen : free hugs lakan, joka on oikeen ihana hubba bubba purkan värinen pinkki lakka. Kynsillä lakkaa kaksi kerrosta riitti peittämään oikeen hyvin.

Mun piti aluksi leimata joka kynteen roosa nauha kuvio, mutta lopulta päädyin leimaamaan peukaloon ja nimettömään kuvion ja loppuihin kynsiin uutta china glazen : I pink i can lakkaa.

I pink i can lakassa on kirkkaalla pohjalla kahta eri kokoa vaaleanpunaisia hex-glittereitä. Mä oisin ehkä vähän enemmän halunnu tältä lakalta. Toisaalta pidän siitä oikeen paljon, toisaalta hmm..


Roosa nauha kuvio on BM-321 laatasta ja leimasin sen uudella kikon : 619 lakalla, joka on  metallinen pinkki väriltään. Nää on kikot sopii kyllä erinomaisesti  leimaamiseen. :) Onneksi tuli hankittua nämä.

Käytetyt
Essence : kynnenkovettaja
Essie : fill the gap!
Essence : free hugs
China glaze : i pink i can
Kiko : 619
BM-321 laatta
Mavala : mavadry

Mun essencen pikakuivattaja pääsi loppumaan ja nyt en saa mistään -.- Kerranki ku joku pikakuivattaja on mun mieleen, niin tietenki siinä käy juuri näin. Tällä hetkellä kokeilussa on mavadry, johon oon kyllä näin yhden lakkaus kerran jälkeen ihan tyytäväinen.. :)

Kuinka moni lukijoista pukeutu eilen pinkkiin tai lakkasi kynnet pinkillä? 

Fani 








10 kommenttia:

  1. Nää on kyllä tosi nätit! :)

    VastaaPoista
  2. Söpöt kynnet ja ite ei tullu tehtyä kynsiä tätä varten,mutta pinkkiä kyllä löyty ja kuvia blogissa =)

    VastaaPoista
  3. Kauniit! Mulla oli kyllä vihreää kynsillä vielä perjantaina :D Lauantaina sain pinkit, sitten ruttasin ne ja katkaisin yhden kynnen...ha. Ja nyt on taas paljaat kynnet. Ja lyhyet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) voi ei, mä tajusin onneksi nyt lyhentää mun kynsiä vähän, ennen kuin ne olis katkennu :D

      Poista
  4. Ihanat kynnet ja sulla on muutenkin kynnen malli tosi nätti! :) <3
    xoxo Mella

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥