29. lokakuuta 2013

Halloween Teemaviikko / Osa 2

Tänään teemaviikko jatkuu vielä kynsillä eli halloween-kynnet numero 2. Huomenna onkin sitten luvassa ihan jotain muuta kuin kynsiä :)

Näihin kynsiin halusin yhdistää halloweenin värit eli mustan, oranssin ja valkoisen. Mielessä pyöri vaikka mitä ideoita, mutta päädyin tekemään pikkasen erilaiset halloween kynnet. Mä en oikeen osannut päättää mitkä kuvat laitan tänne, joten kuvia on muutama enemmän kuin yleensä.


Lakaksi valitsin essencen : edward`s love lakan joka on musta jelly pohjainen lakka, jonka seassa on paljon pieniä hopeita flakies lastuja ja hopeista shimmeriä. Upea lakka, mutta aivan  karsea koostumus. Lakka on sellaista kunnon mössöä. Sitä on todella vaikea levittää. Harmi.. Peitti kyllä kahdella hieman paksummalla kerroksella.. Arght. No sainpahan tuonkin lakan testaamattomista pois.

Nimettömiin laitoin essien : orange it`s obvious kirkkaan oranssin lakan. Juuri kun viime postauksessa pääsin sanomaan, että mulla ei oo mitään halloween oranssia, niin muistin illalla sitten tämän lakan. Tästä ei ole muuta sanottavaa kuin että essie laatu ei petä! Kynsillä lakkaa kaksi kerrosta.


Nimettömiin laitoin Adeninalta tilattuja pimeässä hohtavia strasseja + mustia ja hopeisia pieniä strasseja. Loppuihin kynsiin tein pilkkutikulla eli dotting toolilla isoja palloja valkoisella ja oranssilla lakalla :)


Mun mielestä näistä tuli oikeen kivat. Oonkin eilisestä asti näitä aina välillä tuijotellu. Harmi, etten ottanut teille kuvaa kuinka nuo strassit sitten hohtaa pimeessä, mutta hohtaa hyvin!



Käytetyt
Essence : Edward`s Love
Essie : Orange It`s Obvious
Opi : Alpine Snow
Pimeässä hohtavia strasseja
Strasseja
Pilkkutikku

Mitä mieltä te ootte näistä kynsistä? Monetko halloween kynnet ootte jo tehneet?

Fani

14 kommenttia:

  1. jännittävät kynnet, eli hienot!! :3 itelläki on noita hohtavia strasseja mutta en ole vielä kokeillut, pitäis kyllä! ja yhdet halloweenkynnet oon kerennyt tekemään, niitä voi käydä ihailemassa mun blogissa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Onneksi nitä jäi vielä sen verran, että saa käytettyä niitä vielä muutaman kerran, jos johkin lakkaukseen tarvii (: Mä meenki lueskelemaan sun blogia :)

      Poista
  2. Jännä kyllä että toi sun essence oli puuroa, mulla se pelitti ihan hyvin. Tosin kyllä tiedän muitakin sun lisäksi joilla se on ollut tosi huono koostumukseltaan. Kerrankin mulla kävi tuuri. :) Hienot kynnet kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, harmittaa paljon. Toi lakka olisi niin mun mieleen, mutta saa nähdä laitanko sen sitten kiertoon vai yritänkö vielä pelastaa sitä tipoilla. Mä oon kans kuullu muutamalta, että niillä kans ollu ihan ku jotain mämmiä tuo lakka :D

      Kiitos :))

      Poista
  3. Oi että kun on söpöt! :3 mä en oo ite vielä tehnyt yksiäkään halloweenkynsiä, ehkä mä tänään jotain väsään. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3 No onhan sulla vielä aikaa tää ja huominen päivä :p

      Poista
  4. Hauskat ! :)
    Mie tein yhdet halloween kynnet itselleni ja eilen tein toiset äidilleni. Ja tajusinpa juuri etten ottanut niistä kuvia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      No voihan harmi :/ Ehkäpä voit ottaa jälkeenpäin vielä kuvat?

      Poista
  5. Kivat kynnet, ei ihan perinteiset halloweenkynnet! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥