29. lokakuuta 2015

Missha M Perfect Cover BB-voide

Sain ennen kesää itselleni testiin Misshan M Perfect Cover BB-voiteen. Olen testannut tuotetta jo tovi sitten, mutta postaus on jäänyt luonnoksiin odottamaan vuoroaan. Nyt haluan jakaa teille omat mielipiteeni Misshan BB-voiteesta. Odotukset olivat hyvin korkealla, sillä olen lukenut tästä niin paljon hyvää.


Missha on hyvin suosittu korealainen merkki ja ihmiset puhuvatkin että sieltä tulee parhaimmat BB-voiteet, etenkin vaaleaihoisille on tarjolla niitä vaaleita sävyjä. Juuri tämä kyseinen BB-voide on ollut paljon kehuttu, joten innolla lähdin testaamaan sitä. Eiköhän sekin kerro jo jotain, että tätä on myyty yli 30 miljoonaa pakkausta maailmanlaajuisesti.

BB-voide lupaa peittää ihon pienet virheet, antaa kasvoille luonnollisen hehkun ja hoitaa ihoa samalla. Voide sopii kaikille ihotyypeille, voidaan käyttää meikkipohjana yksin tai meikkivoiteen tilalla. Sisältää korkean suojakertoimen SPF 42.


Pohdimme hetken mikä sävy olisi omalle iholleni sopiva. Olette varmaan muutaman kerran lukeneet, että esim. Livboxin mukana tulleet meikkivoiteet/BB-voiteet ovat olleet itselleni liian tummia. En kumminkaan halunnut kesäksi ottaa kaikista vaaleinta, joten valitsin sävyn no. 21 Light Beige, joka osui täysin nappiin. Sävy oli juuri sopiva kesäksi, kun iho on hieman ruskettunut. Talvella ihoni on vieläkin vaaleampi, joten uskon silloin kaikista vaaleimman olevan parempi vaihtoehto.

Tuubista annan suuren plussan. Puppupullon ansiosta voidetta saa sopivan määrän kerralla ulos. Mielestäni myös pumpun ansiosta tämä näyttää "ylellisemmälle".

Alle suositellaan levitettävän Missha M BB Boomer -pohjustusvoide, mutta itselläni ei sitä ollut, joten käytin pohjustuksessa Lumenen pohjusvoidetta.


Harmikseni hyväkuntoinen ihoni, ei olekaan enää niin hyväkuntoinen. Kesällä naamaan rupesi ilmestymään epäpuhtauksia ja finnejä (kiitos hormonit) ja minähän en tietenkään voinut pitää näppejäni erossa niistä. Onneksi lopulta tajusin olla räpläämättä ja sain ihoani hiukan parempaan kuntoon. Koitin myös syödä vähemmän suklaata ja pitää ihostani paremmin huolta.

BB-voide peitti hyvin ihon virheitä ja näytti ihollani luonnolliselta. Voide levittyi iholleni tasaisesti hyvän koostumuksen ansiosta. Koostumus oli juuri sellaista kuin toivoinkin eli paksumpaa eikä liian ohutta, vaikka voide oli paksua ja jämäkkää sen sai silti levitettyä iholle helposti.

Misshan BB-voide lupaa myös peittää tummia silmänalusia sekä antaa kosteutta kuivalle iholle. Olen välillä käyttänyt tätä peitevoiteena pelkästään peittämään erittäin tummia silmänalusia.


Sain ihostani kauniin heleän näköisen, epäpuhtaudet, finnit ja punoistus menivät piiloon hetkessä. Huomasin kesän aikana tarttuvani aina tähän ja nyt voin allekirjoittaa itsekin tämän olevan paras BB-voide, jota olen testannut. Nyt mietin hankinko talveksi sen vaaleimman vai ostanko tämän saman sävyn myös talveksi?


Olen saanut myös äitini ihastumaan tähän, sekä muutaman ystäväni. Olen testannut useita BB-voiteita ja kyllä tämä on nyt lyönyt Garnierit, Lumenet, Rimmelit täysin.


Innostuin oikein ottamaan kuvia, joten nyt saatte katsella meikattua Fania. Siellä olikin muutama lukija, joka oli toivonut enemmän meikki -ja kosmetiikka postauksia.

Minun BB-voide rupeaa kohta olemaan niin lopussa, että täytyy tilata uusi. Jos siellä on joku kuka etsii itselleen täydellistä BB-voidetta, niin nyt tämä on alennuksessa 18.65€.

* Tuote saatu. Mielipiteeni ovat omiani, En hyödy linkkien klikkauksista mitään.

Onko siellä ketään kuka on testannut tätä?
Mitä mieltä olette BB-voiteista? 


16 kommenttia:

  1. Vitsit tekis mieli kyllä kokeilla tätä! :) En vain tykkää netistä tilata meikkipohjatuotteita, kun värisävyistä ei oo koskaan varma.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä totta. :/ Nykyään monesta kaupasta saa testiin pieniä näytteitä jos ottaa yhteyttä? Sillä voisi löytää itselle sen sopivan sävyn. :)

      Poista
  2. Mulla ei tuu käytettyä bb-voiteita ja ihoni oikuttelee myös nyt pahasti.Meni hunommaksi kun olin raskaana ja toivon että palautuu.Oon vaan kuullu et voi mennä puol vuotta tai enempikin kunnes hormoonit tasaantuu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä voi joo kestää hetki, mutta kyllä se palautuu normaaliksi. :) Muistat vaan hoitaa sitä hyvin!

      Poista
  3. Tosi kaunista jälkeä tekee. <3

    VastaaPoista
  4. Mä olen kokeillut tätä ehkä neljä vuotta sitten, mutta en harmi kyllä ihastunut. Sävy ja koostumus eivät vaan jotenkin sopineet iholleni, mutta monihan tätä kehuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai suhun ei iskenyt, harmillista. :/ Mä oon joo lukenut tästä todella paljon pelkkää hyvää, mutta on myös ollut joukossa niitä kelle ei ole sopinut. :)

      Poista
  5. Olet sie vaan niin nätti ^.^
    Mie olen joskus kokeillut jotain "marketin" BB-voidetta, oli ihan passelikamaa arjen käyttöön. Nyt mietinkin, että pitäisiköhän sitä hommata uudestaan jokin BB-voide käyttöön :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos muru. <3
      BB-voiteita on niin paljon markkinoilla, että on ainakin valinnanvaraa. Pitää vaan löytää itselle se sopiva, niin sitten ei halua enää luopua siitä. :D

      Poista
  6. Mä tykkään myös tästä. Oon käyttänyt tota 21:stä just kesällä, mutta nyt syksyllä olen taas siirtynyt vaaleampaan eli nro 13. Mä tilaan näitä Ebaysta. Se BB-boomer on ihan kiva, mutta ilmankin pärjää. Korealaiset meikkituotteet on muutenkin mielenkiintoisia, samoin ihonhoitotuotteet.




    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, mä oon kanssa miettinyt että pitäisiköhän hommata talveksi se 13. :) Korealaiset meikkituotteet osaa kyllä yllättää, muutamia olen kokeillut ja aina olen ihastunut. :)

      Poista
  7. Vaikuttaa hyvältä! Itsellä Garnierin BB-voide ensimmäisenä, ja se oli ihan surkea tapaus minun mielestäni...! Nyt minulla on Lumenen BB, ja siitä olen tykännyt. En vain jaksa joka päivä laittaa sitä, vaan menen pelkällä puuterilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Multa löytyy kanssa se Garnierin BB-voide ja siihe en ollut ollenkaan tyytyväinen. :/ Lumenen BB-voide on ihan hyvä ja Lorealin, mutta kyllä tämä päihittää ne siltä. :)

      Poista
  8. Hyvin näyttää kirkastavan sun ihoa ja näyttää tosi luonnolliselta. En ole ennen kuullut tästä tuotteesta. Mahtaako sopia rasvoittuvalle jo aikuisemmmalle iholle vai oisko liian kosteuttava/rasvainen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) Tämä sopii hyvin kaikille ihotyypeille. Äitini käyttää myös tätä ja hänellä on hieman rasvoittuva iho. Toki jos on oikein rasvoittuva niin silloin en suosittele tätä, merkiltä löytyy myös rasvoittuvalle iholle sopivia tuotteita. :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥