27. tammikuuta 2014

Day 22 : Inspired by A Song

Meillä hääpäivä lähenee kovaa vauhtia ja veresteltiin eilen vähän muistoja meidän häistä ja yhdessä olosta. :) Kuunneltiin tätä biisiä viikonloppuna, koska Viljami on laulanut mulle tätä meidän suhteen alusta asti. Ensimmäisen kerran Viljami laulo mulle tätä kun tavattiin, sitten joka paikassa missä se on karaokea laulanut, niin aina se on omistanut tämän biisin mulle ja tietenkin sitten meidän häissä Viljami laulaa lurautti tän mulle.<3

Biisi mistä inspiroiduin on siis  Frederikin Tyttö kuin tiikeri ;)


"Kun tyttö luonnoltaan on villi tiikeri. Jälkeen thaimaan tyttö jää ja neekeri. En tahdo mennä muihin maisemiin, kun sinut mulle annettiin. Kun sulla kiinteänä nään mä lantion. Tulee mieleen heti touhu viidakon. Sä täytät unelmani hurjimmat sillä minut omistat"


" Niin monta tyttöä kohdata sain, mutta hurmion koin sinun kanssasi vain minut tuleen sä saaaaaaaaat " Eiköhän lopeta tää hoilaaminen sitten tähän. Voitte vaan kuvitella kuin kuuntelen täällä tätä ja laulu raikaa. Hahha..


Sitten vähän kynsistä. Lakkoina Essencen East Side Story, uudesta Kalinka kokoelmasta. Mun ei pitänyt hankkia yhtään lakkaa tuosta kokoelmasta, mutta swatchit nähtyäni päädyin hankkimaan ne kaikki 4. Lakka on aivan ihanan räikeä oranssi kultaisella shimmerillä. Erittäin peittävä tapaus. Ensimmäisellä kerroksella tuli jo peittävä tulos. Päälle töpöttelin Opin Ds Luxurious:ta, joka on punaisen oranssi ja seassa myös todella paljon kultaista shimmeriä. Upeita lakkoja molemmat!

Aluksi ajattelin piirtää tiikerin raidat, mutta mietin tuleeko niistä kynsistä sitten sellaiset söpöt "tikru" kynnet, Niimpä päätin sittenkin leimata nuo raidat. Eikö ne nyt näytä aika villeiltä? ;) Päälle vielä kerros China Glaze Fairy Dustia tuomaan pientä kimallusta.

Eilen näitä tehdessä en tykännyt näistä yhtään ja meinasinki poistaa nää samantien, mutta tänään oon ruvennut jo vähän tykkäämään näistä :D Vähän erillaista välillä!

Essence : East Side Story, Opi : DS Luxurious, China Glaze : Fairy Dust, Konad Musta & MoYou Pro Collection - 04 laatta

Mä odottelin tänään saapuvaksi mun toista helmeriä, mutta ei ole näkynyt. Murr. No ehkäpä huomenna sitten.. Nyt ajattelin lähteä tekemään vielä ruokaa ja ottaa loppu illan ihan vaan tuossa sohvalla maaten :) 

Mitä mieltä te ootte villi tiikeri kynsistä? ;) 



14 kommenttia:

  1. Oii, ihana :) hienot kynnet!

    VastaaPoista
  2. Aivan mahtavat kynnet ja ihana inspiraatio. <3

    VastaaPoista
  3. Erityisesti mua huvittaa tuo kipale!! :D Ja kynnet on oikein asianmukaiset

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhhaa :D Ekan kerran ku Viljami laulo mulle sitä, ni meinasin kuolla nauruun, mutta nyt se on jo niin hellyyttävää<3

      Poista
  4. Ihunat kynnet :) Ja toi DS Luxurious on niin herkun värinen! :P

    Ja arvaa vaan mikä biisi miulla on nyt korvamatona?? ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :) Se on kyllä tosi herkku! Onneksi tuli hankittua.

      Hahaa :D Kun tyttö luonnaltaan on villi tiikeri.. :DD

      Poista
  5. Oiii ihanat!<3 ja aivan älyttömän hyvä tuo tarina biisin takana. :D pisteet Viljamille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii kiitos <3 Kyllä, pisteet annettu Viljamill :D

      Poista

Kiitos kommentista ♥