16. marraskuuta 2012

Kurkistus kaappeihin toivepostaus

Nyt pääsette kurkistamaan mun lipastoon ja senkkiin :) Eli vuorossa on kynsitavaroiden / lakkojen säilytys postaus!

Tein juuri eilen pienen inventaarion tai oikeestaan mä teen sellasen joka kk :D Eli siivoilen laatikoita, järjestelen ja laitan lakkoja myyntiin mitkä ei miellytä mun silmää ja ostan uusia :) Todella usein myös lakkailen lakkoja kiekolle aina uudestaan ja uudestaan? No onko siinä järkeä NO EI. Mutta se on vaan niin ihanaa, ja viljami tykkää kun koko kämppä haisee kynsilakoille :)

Lipasto
Ensiksi kuva mun lipastosta, minkä kävin iskusta ostamassa mun kynsitarvikkeille :) No okei, viljami sai ylimmän laatikon sen kynttilöille, koska kinus sitä niin kauan :)

Alin laatikko

Alimmassa laatikossa on water decalsit, tarrat, koristeet, kiekot, fimot, strassit, dotting toolit, appelsiinipuutikut, pinsetit, stampperit, scaperina käytän mun vanhaa kirjastokorttia, laatikosta löytyy myös tavarat kynsilakkasormusten tekoon :)

Toisiksi alin laatikko
Siellä on kaikki isot lakkapullot merkki järjestyksessä, china glazet, color clubit, orlyt, opit, models ownit, essiet, flormarit, golden roset, kleancolorit, goshit,essenccet, wet n wildit, sinful colorsit, nyxit, kikot,  gina tricotit, öö ja pari muuta merkkiä, tällä hetkellä siellä ei oo kaikkia, koska osa oli mulla juuri käytössä ja en oo laittanut sinne noita mitä en oo vielä esitelly :) Mutta kun oon saanu ne kuvattua toi laatikko tulee olemaan täynnä :)

Kolmas laatikko " alhaalta"
Siellä on sitten kaikki pienet lakkapullot, myöskin merkki järjestyksessä, mavalat, miyot, mini color clubit, mini orlyt, essencet, dependit, beyty uk:t, mini goshit, miss selenet, pretty womanit, maybellinet, mini ginat, ja vissiin jotain muita merkkejä. Ja laatikon toisella puolella on ne lakat mitä omistan vaan 1kpl, en vaan voi laittaa niitä tonne muitten sekaan, koska haluan että jokaista merkkiä on ainakin 2kpl. Joten jos teiltä joltain löytyy ylimääräsenä. että voisitte myydä mulle niin nämä merkit kiinnostaa : Isadora, inglot, zoya, snowcrystal :) Tämäkin laatikko tulee pikku hiljaa olemaan täynnä kun saan noi esittelemättömät lakat sinne :)

Neljäs laatikko alhaalta
Tämä laatikko pitää sisällään sitten kaikki aluslakat, päällyslakat, kynnenvahvistajat, pikakuivattajat, öljyt, käsirasvan, kynsinauhan pehmittäjän, magneettilakat, grafiittilakat, nufut, konadit, art clubit ja flormarit, ne on siksi täällä koska ei mahdu pystyyn :( Ja se on muuten häiritsevää, siksi tää laatikko näyttää aina niin sotkuiselta.. Noi art clubit on kyllä vaan niin parhaita <3

Viides laatikko alhaalta
Täällä on mun jätti isolaatta, akryylimaalit ja säilytysrasia jossa on mun kaikki glitterit <3 AWW!

Mini Oumaxit
Glitter laatikko
Siellä on sitten kaikki mun glitterit. Glitter diamondit, ja isot glitter diamondit (väri järjestyksessä), Glitteri hileet 4 lokerikkoa, mikrohelmet, rusetti fimot ja rusetti koriste :)

Senkki
Sitten on meijän iskusta ostettu senkki, joka on samaa sarjaa kuin lipasto :) Tästä kaikki laatikot paitsi yksi on mun :) Ja noi alimmat kaapit on myös omistettu mun kynsitavaroille.

2 laatikkoa
Geelikynsitarvikkeet
Ensimmäisessä laatikossa on mun geelikynsitarvikkeet, tässä näkyy uuni :)

Ja tavarat
 Ja siellä on sitten tipit, geelit, kaikki mitä geelikynsien tekemiseen tarvitsee :) Mulla on nyt vaan jääny vähemmälle geelikynsien tekeminen kun oon enemmän innostunut tuosta lakkaamisesta ja oon saanu omat kynnen kasvattettua tarpeeksi pitkiksi. Mutta aika näyttää jatkanko lakkaamisen lisäksi myös geelikynsien tekoa. Tottakai siis jos joku soittaa ja haluaa geelikynnet, niin kyllä mä ne teen :)


Ja toisessa korissa kaikki tarvittava
7 pulloa kynsilakan poistoainetta, käsirasvat, vanulaput, topsit, koristelusiveltimet, viilat, leikkurit yms :)

Sellaisia tavaroita mulla ja noin mä niitä säilytän :) Tottakai ne vois olla vähän siistimmin, mutta oon just tänään lakannu kynnet ja kaikki on niin mun jäljiltä :D

Kynsilakkoja mulla on 177kpl inventaarion jälkeen :D Alus-ja päällyslakkoja 12kpl ja koristelu lakkoja 17kpl :)

+ mitä postipoika toi tänään!

Mitäs mieltä te olette? :)

<3 : Fani

Ps. Jos teillä lojuu ylimääräisenä noita lakkoja mitä haluaisin niin laittakaa viestiä <3

6 kommenttia:

  1. mä uskon että laitan jotain lakkoja myyntiin kuhan ehdin käydä läpi ja ihana lipasto ja senkki sulla =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Laita mulle eekku sit viestiä :)?

      Poista
  2. ihana postaus! tykkään tämmösistä :)

    VastaaPoista
  3. Lipasto ja senkki on upeita ! Aina valkoiset huonekalut ei upppoa, mutta nuo kolahti ja kovaan.
    Miulla on muuten sama, että lakkoja pitää olla vähintään se kaksi samaa merkkiä. Ärsyttävää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos :) Mä kanssa tykkään niistä, vaikka mun huonekalut ei oo ikinä ennen tätä ollu valkoisia ni näistä kyllä tykkäsin :)

      Äläpä, pikkutarkkaa :D

      Poista

Kiitos kommentista ♥