18. marraskuuta 2012

Pienen pienen arvonnan voittajat!

Osallistujia saatiin yhteensä 11kpl :) Eli aika vähän, mutta pieni muotoinen arvontahan tämä oli.

Arvonnan suoritin siis niin että kirjotin nimet lapulle, laitoin ne pipoon ja viljami sitten nosti sieltä kaksi onnekasta toisella lähtii pinkki tähtikuori ja toiselle tuo vaaleanpunainen strassi kuori :)

Tässä oli kaikki arvat

Strassi kuori
Ensimmäisenä arvottiin vaaleanpunaisen strassi kuoren voittaja ja se on JENIFER S-posti : Niffe...

Onnea Jeniferille, otan sinuun tämän päivän aikana yhteyttä sähköpostilla :)

Pinkki Tähtikuori
Ja pinkin tähtikuoren voittaja on JANSKU s-posti : Jansku4...

Onnea myös janskulle, otan sinuun myös yhteyttä tämän päivän aikana :)

Olipas kiva taas järjestää tälläinen arvonta :) Olkaa kuulolla, pian tulossa lisää arvontoja tai ehkäpä jotain muuta ;)

<3 : Fani

9 kommenttia:

  1. :o en oo koskaan voittanu mitään ( mun nimi kyl kirjotetaan ihan yhellä N:llä (jenifer ) ) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Nyt voitit! Juu mä huomasin sen sitten vasta ku olin kirjoittanut noi lapuille :) Anteeksi virheestä :)

      Poista
  2. et oo ottanu vielkää yhteyttä sähköpostiin :OO

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon laittanu heti sunnuntaina? :o Mäpäs laitan uudelleen? :o

      Poista
    2. Nyt oon laittanu uudestaan :) Katotko myöskin sänhköpostisi? :o

      Poista
    3. Hyvä juttu :) Mikäköhän siinä oli ettei ekalla kerralla tullu? :o

      Poista

Kiitos kommentista ♥