28. marraskuuta 2012

Totuus

Blogeissa on paljon pyörinyt tämä naama/kyntesi paljas totuus. Päätin itsekin ryhtyä tähän, vaikka aluksi vähän epäröin. Totuushan on ettei siinä ole mitään menetettävää, jokainen näyttää itteltään juurinkin ilman meikkiä. 

Kuvia ei ole muokattu mitenkään. Ainoastaan olen rajannut niitä.


Tälläinen mun naama sitten ilman meikkiä on. Nenä on aina yleensä punainen. Näppylöitä löytyy etenkin poskista ja vielä kun olen tyhmänä niitä puristellut, niin arpia on jäänyt ja rumia kohtia. Lävistyksistä on jäänyt jäljelt etenkin " madonna lävistyksestä" huulen yläpuolelle,  kulmakorun jälkeä ei tässä kuvassa näy ja silmien väliinkin on jäänyt arvet lävistyksistä.

Mitäs en silloin kuunnellu äitiäni kun hän sanoin, että noista jää kauheat jäljel kun otat ne pois.

 Toiseen silmäluomeen tulee joka kk pariksi viikoksi joku ihme ihottuma, mihin ei ees ravat auta.

Kulmakarvat on kauheat, mä oon pilannu ne jotenki totaalisesti, nyppimällä kerran vähän liikaa, ja nyt niitä ei saa enään samanlaisiksi ja symmetrisiksi. Joten joudun joka aamu piirtämään kulmat ennen kuin lähden mihinkään.

Mutta se olen minä vain, ilman meikkiä.

Ja sitten vielä kynnet ilman lakkaa.


 Tässä ovat sitten kauheat kynteni. Kellastumia niissä ei kauheasti ole, mitä nyt etusormessa ihan vähän. Mun kynnet ei kauheasti kasva, vaikka käytän kasvattajaa/kovettajaa ja vaikka ja mitä keinoja. Ei niin ei. Heti jos saan ne kasvatettua pitkiksi, niin ne katkeaa. Kynteni ovat siis hauraat, lyhyet, liuskottuvat helposti, keskisormi on ihme taltta kokoinen. Ja keksisin vaikka ja mitä tähän listaan. Ainoa mistä olen tyytyväinen, niin siitä ettei ne ole kellastuneet.

Tälläistä tällä kertaa :) Palaan vielä tänään myöhemmin uuden postauksen parissa.

<3 : Fani



12 kommenttia:

  1. Tosi hyvä iho sulla! Ja muutenkin oot kaunis! Mulla on muuten kanssa ollut ihottumaa toisen silmän alla. Tosin mun on ihan atooppista ja rauhoittuu jos laitan kortisonia (mutta tällä hetkellä näyttää, että aika pysyvä haitta :/)
    Ootko säkin ihan kortisonilla kokeillu vai perusvoiteilla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos <3 Mä oon kokeillu perusvoiteilla, mutta ei oo auttanu. Täytyykin kokeilla kortisonilla. Mä en ymmärrä mistä se tulee. :/

      Poista
    2. Joo, ihan miedolla kokeilet (0,5-1%) pari kertaa päivässä korkeintaan sen viikon. Sillä nyt pitäisi lähteä ainakin hetkeksi. Mulla toi esim ei lähde kokonaan, kun on atooppista ja mulla iho reagoi helposti stressiin. Joskus sit varmaan lähtee kun paineetkin helpottaa :D Lukiossakin mulla oli muistaakseni kirjoitusten aikaan toisen silmän yläluomi ihan kauhea.

      Poista
    3. Joo mun täytyyki heti ruveta koittamaan :) kiitos tästä, en olis taas hokannu mitään ja kärsiny vaan ihottumasta :(

      Musta kanssa välillä tuntuu, että aina kun mulla on stressi niin näppylöitä ja ihottumaa tulee kauheesti naamaan :/

      Poista
    4. Olepa hyvä :) Kyllä toi mullakin vaati sen että kävin lääkärissä ja lääkäri sanoi :D En muuten olisi silmänympärysiholle uskaltanut kortisonia pistkääkään.

      Poista
    5. Mä uskon kanssa että mun pitää varaa lääkäri tohon, koska se menee välillä niin pahaks, että tuntuu ku silmäluomi menis puhki. Koska mä aina vanhingossa hinkkaan sitä :/

      Poista
  2. Onko siulla ollut nuo kaikki lävistykset samaan aikaan ? :) olisi nimittäin hauska nähdä miltä oot näyttänyt lävistettynä ;) Koska ainankin ilman niitä oot todella nätti ^^,

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ollut. Mutta kuvaa mulla ei oo missä on kaikki samaan aikaan. Mutta sellainen kuva löytyy missä on huuli ja silmienvälissä :) Täytyyki laittaa se tänne :) Oi kiitos <3

      Poista
  3. oot nätti ja kyntesi ovat ihan katseenkestävät! :)

    VastaaPoista
  4. Minusta on ihanaa, että ihmiset ottavat osaa tuohon Veeran Naked Truth -haasteeseen! :) Minäkin ajattelin toteuttaa tuon lähiaikoina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Tää oli kyllä mukava haaste. Kannattaa toteuttaa! :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥