3. marraskuuta 2012

Ostoksia

Nyt on luvassa hirmu ostospostaus! Suosittelen niitä ihmisiä skippaamaan tämän välistä keitä ei kiinnosta mun lakkojen / ostosten esittely (: Olin saanut pari palautetta arvonnassa mun ostosten esittelystä, mutta se on vaan niin mua ja mä tykkään esitellä ne :)

Ensiksi uudet lakat!

Facebookin kirpparilta
Tässä on mun ekat sinful colors lakat :) Oon koittanu ettiä näitä hämeenlinnasta, mutta ei ole löytynyt. Mistä näitä saa ostettua suomesta? Ja minkähintaisia ovat? :)

1. Sinful Color : I Love You. 2. Sinful Colors : Sugar Sugar. 3. Sinful Colors : Ciao Bella. 4. Sinful Colors : Ruby Ruby. 5. Sinful Colors : Snow Me White. Aww, eniten tykkään noista 1,2, ja 3 :)

Huuto.net
Tämän paketis ostin huuto.netistä hintaan 8e sisältäen postit :) Mun mielestä se oli jo todella halpa!

1. Artdeco : 133. 2. Make Up Store : Asun ( Ihana glitter lakka ). 3. Orly : Cha Cha Cha. 4. Lumene : Groovy. 5. Depend : 134. 6. Depend : 253. 7. Depend : 041. 8. Depend : 292.

Seppälästä
Nämä kävin ostamassa eilen seppälästä. Oisin niin halunnu ostaa paljon lisää, mutta viljami siinä vieressä toppuutteli mua :D

1. Wet N Wild : Night Prowl. 2. Flormar : 441. 3. Flormar : DC05. 4. DC04. Noi duochromet on kyllä niin ihania. Pakko ostaa ne kaikki :)

Facebookin kirppis
 1. Essence : Sweet As Candy. 2. Nyx : Apple. 3. Snowcrystal : ? 4. Mavala : Riga. Ihania lakkoja, varsinki essence ja nyx :)

Seppälän Ale.

 Pakkohan se oli nämä vielä seppälästä ottaa kun hintaa oli 0,50e :)

1. Pretty Woman : 45. 2. Miss Selene : 214. 3. Miss Selene : 239. 3. Miss Selene : 227. 4. Miss Selene : 229.

Siinä oli kaikki lakat tällä kertaa :) Hupsista keikkaa, onhan niitä taas tullu osteltua :D

Ja sitten loput ostokset :)

Pretty.fi
Tämä on tullut jo jonkin aikaa sitten Pretty.fi verkkokaupasta :) Pakkohan munkin oli tällänen jätti iso ostaa :) Ihanasti kaikkia kuvia ja aww! Vieläkö osaisin sen leimauksen kunnolla :D No enköhän mä senkin joskus opi. Käykää katsomassa Täältä parempia kuvia, koska mun kuvataidot on mitä on!

Ja viimeisenä avonin tilaus.

Avon.
Vartalonkuorinta, Maito/hunaja puhdistusgeeli, Granaattiomena kasvojen kuorinta, Granaattiomena silmänympärysgeeli, ja kajaali :) Tällä kertaa vain oikeesti kaikki tarvittavat! :)


Sellasta tällä kertaa, koitan nyt hetken hillitä itseäni noitten kynsilakkojen suhteen. EHKÄ!

Ps. Muistakaahan käydä vielä osallistumassa glitter arvontaan! Arvonta aika loppuu 5.11 !!! Arvontaan pääset tästä.

<3 : Fani

12 kommenttia:

  1. ihania ostoksia =) paljon maksoit sinful lakoista?

    VastaaPoista
  2. Sinäkin tilasit Pretty.filtä XL-laatan ja sinäkin omistat samanlaisen lasipöydän kuin meillä on! :DD Sen pöydän reunat on vaan mustat, mutta tykkään itsekin kuvata sen lasipöydän päällä usein. :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :D Oli pakko tilata tuo! Siinä on niin paljon ihania kuvia (: Kun vielä oppis sen leimauksen :D Toi lasipöytä on kyllä ihan paras kun sen päällä on niin hyvä kuvata :) Ainoo vaan että ulkona alkaa olla jo niin kylmä, että ei siellä kauaa tarkene :)

      Poista
  3. Ihanan paljon lakkoja! :D

    Eikai noita sinfuleita enää Suomesta saa(?), ainakin mun ymmärtääkseni joskus on saanu mut ei enää :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Tulihan noita taas ostettua :D

      Ai :( Voi harmin paikka..

      Poista
    2. ainaki tääl hesassa saa nyt noita sinful lakkoja saiturista ,oot varmaan nähny blogissani ku oon niitä hamstrannu ja arvontapalkinnossa on myös 1 lakka

      Poista
    3. juu oon nähny :D Mä en taas näköjään ajatellut :D Paljon ne maksaa siellä saiturissa kpl? :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥