9. marraskuuta 2012

Verkkokauppa Artemis

Nyt olen kerennyt vähän tutustumaan Artemis  verkkokauppaan :) Ajattelin nyt laittaa teille vähän inffoa ja loppuun tuotteet mitä ajoin itse sieltä ennen joulua ostaa :)

Artemis verkkokaupassa alkoi syysale joka kestää 18.11 asti. Ja myös joulun uutuudet on tullu kauppaan!

Artemis
Itse aijon hyödyntää syys-alen ja ostaa joululahjoja jo nyt, eihän jouluun ole edes enään pitkä aika :) Käykää tekin katomassa alennukset TÄSTÄ ja poistokori TÄSTÄ.

Jouluteet!

Oms jouluteetä, pakko itse ainakin viljamille ostaa yksi pussi :) Itse olen enempi kahvin ystävä kuin teen :)

Itselleni ajattelin ostaa tämmöisen. Ja viljamille sitten tämmöisen :)

Suklaa kahvi
Joulu tee.
























Omat teet ja kahvit pääset ostamaan Täältä.

Sitten vielä vähän kuvia mitä mun ostoskori tulee pitämään sisällä, tietenki tuo kahvi ja tee :) Mutta myös vähän muutakin.

Kuorintasuola kookos-mandariini. Mulle ja viljamille. TÄÄLTÄ
Lemmenlääke karamellirasia. Viljamille joululahja<3 TÄÄLTÄ
Vaahtoava puhdistusvoide mulle :) YLLÄRI! TÄÄLTÄ
Kaksi kynsilakkaa on pakko ottaa tilaukseen mukaan!

Ihanan jouluinen lakka. Must ostos. TÄÄLTÄ

Ja tämmöinen! <3 TÄÄLTÄ
Sitten ihan pakko ostos, miten ihana tämä onkaan!

Kiintea vartalovoi / hierontapala. Itelle ainakin pakko ottaa ehkäpä jollekin lahjaksi myös!
Pääset katsomaan / ostamaan omasi VARTALOVOIT.

Kinusk-vanilja palasaippua. TÄÄLTÄ
Kuvaan otin tuon, noita on niin kauheasti ja miten ihania tuoksuja, näitä on pakko tilata ainakin muutama. Saa nähdä mitkä jää sitten meille ja mitkä menee joululahjoihin apua mikä päätös! Erillaiset palasaippuat TÄÄLLÄ katsokaa nyt mikä valikoima ja mitkä tuoksut !

Ja viimeisimpänä ÄITI JOS LUET TÄMÄN TÄSSÄ ON YKSI JOULULAHJA TOIVEENI
<3 Mä niin oon rakastunu tuohon tuoksuun<3! I love you äiti, hajuveden pääset ostamaan minulle klikkaamalla TÄSTÄ. Kiitos jo näin etukäteen! <3

Mulle kiitos heti nyt!
Tässä tälläinen pienikatsaus, mitä mun ostoskori pitää sisällä, palataan näihin vielä, kunhan teen tilauksen ja saan tuotteet kotiin.

Osuko joku noista teidän silmään, jonka aijotte käydä ostamassa joko itselle tai joululahjaksi? =)

<3 : Fani

2 kommenttia:

Kiitos kommentista ♥