30. marraskuuta 2012

Mun sinful colors kokoelma

Sain hankittua itselleni paljoooon sinful colorsin lakkoja :) Itse tykkään niistä todella paljon, peittää hyvin, kuivuu nopeasti ja vielä kaikenlisäksi ihanat värit <3 Mä olin niin onnellinen kun tää paketti saapui mulle!

Ensin mun kyllä piti ostaa nää itell joululahjaks, mutta toisin kävi. En mä vaan voinu olla avaamatta ja kattomatta mitä värejä mulle saapu (:

KYNSILAKKA TULVA TULOSSA!

Sinful Colors
1. Nimetön, lappu oli irronnu :/ ( Tummanvihreä)
2. San Francisco ( Mulla tulee heti tästä mieleen joulun vihreä :D)
3. Happy Ending ( Vaaleanvihreä/lime)
4. Auriga (Keltaisen vihreä )
5. Neon Melon ( Aivan ihana neon keltainen lakka<3 )

Sinful Colors
1. Tender Heart ( Vaalea, ei ihan valkoinen )
2. Pink Shell ( Todella haalea vaaleanpunainen )
3. Out Of This World ( Metallinen hopea <3 Rakkautta! )
4. Twilight ( Mä en oikeen saa päähäni minkä värinen tää on, hopea? Haaleanrusehtava? )
5. Cancun By Me ( Vaalea kulta )
6. Nirvana ( Ruskea) <3

Sinful Colors
1. Ciao Bella ( Tummansininen shimmer) <3 Rakkaus!
2. Fly Away ( Vaalean sininen )
3. Let`s Talk ( Aww lakkarakkaus <3 Tumma violetti, vaikka kuvassa ehkä näyttää vähän siniseltä)
4. Kismet ( Oisko tää purppura? :D) Tuskin! Ihana se on kumminki!
5. Verbena ( Violetti vai lila? :D )
6. Ladies In Waiting ( Haalea lila )

Sinful Colors
1. Patrika ( Oranssi shimmer ) Yksi oranssi taas vihdoinki lisää ! <3
2. Hazard ( Korallin haalea oranssi / punainen )
3. All About You ( Kultainen glitter <3 )
4. Mint Apple ( Minttu, mulla tulee tästä mieleen heti minttu jäätelö :D )

Sinful Colors
1. Espresso ( Tumman ruskea shimmer <3 )
2. Thim Bleberry ( Tumma viininpunainen)
3. Under 18 ( Punainen shimmer)
4. Gogo Girl ( Tavallinen punainen creme )
5. Twinkle Nova ( Hiukan vaaleampi punainen kuin keskimmäinen, tämäkin shimmer )

Sinful Colors

1. Boom Boom ( Tumma pinkki creme ) Mm, ihana <3
2. Boogie Nights ( Korallin punainen creme ) Kuva hiukan vääristää väriä.
3. Scandal ( Neon Pinkki )
4. Soul Mate ( Lämmin vaaleanpunainen )
5. Sharons` Heart ( Tummempi vaaleanpunainen )
6. Silly Alix ( Persikan kultainen shimmer )

Aih :D Siinä oli mun kaikki uudet sinful colors lakat :) Älkää ihmetelkö noita värejä millä mä ne oon kirjottanu :D En todellakaan tiedä kaikkia värejä oikealta nimeltä. Esim : korallin oranssi punainen? ÖH? Se on vaan mun sanastoa, älkää pliis ottako sitä niin tosissaan :) Mä oon aika huono noissa, tiiän vaan jellyt, cremet, shimmerit ja glitterit enkä aina niitäkään ihan oikein :) Hups.

Mutta eikai siinä mitään pahaa ole, koko ajan opin lisää uutta :)

Mitäs te tykkäätte sinful colorsin lakoista? Omistatteko itse niitä monta? Nyt mun pitäis vielä mennä laittamaan noi lakat kiekolle. Siitä on mun ilta tehty jippiii!

Huomiseen <3 Ps. Muistakaa vastata kyselyyn tuolla sivussa blogin ulkoasusta. :)

<3 : Fani

* Ajastettu

26 kommenttia:

  1. Ohhoh mikä kokoelma :D
    Miulla on se yksi Sinful, pinkki jota yritän kovasti myydä pois :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D On ihana kokoelma. Mä mietin kauan, että ostanko sen sulta, ku tää paketti ei ollu vielä saapunu, enkä tienny mitä värejä täällä on :) Mikä sen nimi on, jos mulla ei oo sitä ni mä ostan sen :)

      Poista
    2. Sen nimi on ihan vaan Pink :)

      Poista
    3. Eli mulla ei taida siis olla sitä :D

      Poista
  2. Oo, kuinka paljon :DD
    Mistä hankit näitä? :o Miekii haluan! Omistan itse 4 Sinful Colors lakkaa ja olen ollut kyllä tyytyväinen. Niitä kun vain ei näytä löytyvän mistään kaupoista (ainakaan tästä läheltä) :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä <3 Hankin nää silleen, että facebookin kautta yksi kynsiharrastaja kävi ostamassa nämä mulle ja lähetti postissa :) Turusta ainakin saa näitä :) No ei täältäkään päin löydä mistään, sen takia ostin kerralla näin paljon <3

      Poista
  3. ihania lakkoja joitain samoja omistan myös oiskohan mulla nyt jotain 20 noita en muista tarkkaan ,mistä sä ostit ne ja paljon kpl ? joku ei ilmeisesti oo tykänny niistä

    mulla on muuten myynnis 1 isadora crack ja snowcrystal sekä omg lakka blogissta sekä muuta sälää esim laattoja käy kattoon jos jotain kiinnostavaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on ihania <3 Eiku siis tutustuin facebookissa yhteen kynsiharrastajaan, ja se kerto että turussa on näitä ja paljon. Sanoin sille että voitko käydä ostaa mulle 20-30 maksan ne ja paketti postit :) Maksoin näistä posteineen 43e :) Eli todella halpaa :)

      Täytyy käydä katsomassa :)

      Poista
  4. Mulla on 6 sinfulia ja joistain tykkään ja joistain en :D Mullaki on All About You, mut ei kovinkaan peittävä glitter.. Pink Chloe kannattaa muuten hankkia jos sinfuleista tykkäät! Se on sellane nude, jossa on kultasta shimmeriä. Aivan ihana ranskiksissa :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei (: enhän mäkään voi vielä tietää tykkäänkö noista kaikista :D Toi ei kyllä todellakaan oo mikään hyvin peittävä, ku testasin sen :D Täytyyki yrittää bongata sellainen jostain :)) Kiitos vinkistä!

      Poista
    2. mulla tais olla toi pink chloe jos en väärin muista

      Poista
    3. Oi vitsi mäki haluun :D

      Poista
    4. voin käydä katsoon vieläkö löytyy jos haluut ,ox mitään muita sävyjä ?

      Poista
    5. näitä on siis hesassa myös jotain valikoimaa

      Poista
    6. Hei aivan mahtavaa jos voisit! Oikeesti???? Mä oon niin innoissani <3

      Poista
    7. totta kai käyn kattoon en voi luvata kyl vieläkö löytyy mut ilmotan =) mä voisin kuvata joku päivä noi mun sinful lakat yhteen postaukseen nii näet mitä mul oli ku kuvia kyl blogissa mut ne on siel sun täällä =)

      Poista
    8. kävin katsoon sori tuosta myymälästä ei löyty kyseistä lakkaa ,mut ei viel hätää kiertelen toisissa myymälöissä varmaan lähiaikana ja katon löytyiskö sieltä .lähtihän mulle 6 lakkaa kuitenki katon nyt mitä niille teen osan varmaan pidän ite =)

      Poista
    9. Okei :) Ilmoittele, ei hätää, ei kiirettä :)

      Poista
  5. Mun äsken kirjottama kommentti ei tainnut tulla tänne lainkaan, vaan google-tilillä sisäänkirjautuminen hävitti koko kommentin?!

    No - sitä vain että hyvännäköinen on kokoelma! Mulla ei ole SC:n lakkoja lainkaan. Sulla näyttäs löytyvän myös Kleancoloriakin, niin ajattelin kysäistä kommenttejasi että mitä mieltä olet, ja kumpi on enemmän mieleesi, Kleancolor vai Sinful Colours? Levittyvyys, peittävyys, hinta...? Peittävyys oli ilmeisesti SC:llä hyvä, ainakin taisit tässä kirjoittaa niin.
    Mistä olet hommnnut näitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuli sun aijempikin kommentti :)

      Apua, vaikea kysymys ehkä sinful colors. Niille levittyvyys on hyvä, ja peittyvyys myös. Kaksi kerrosta yleensä riittää hyvin. Hinta on 1-2e :) Facebookissa yksi ihminen kertoi että turusta saa näitä, ja koska mä asun hämeenlinnassa niin se osti nää mulle ja lähetti. En edes tienny värejä mitä sieltä on tulossa :) Mutta hyvin oli osannu valita.

      Sitten vielä kleancoloreihin, niille levittyvyys hyvä ja peittävyys 1-2 kerrosta. Mutta jotkut sanoo että kuivuu hitaasti, mulla ei oo ollu kyllä sitä ongelmaa :) Niitten hinta suomessa 5e, ulkomailta jos tilaa niin 1,50e :)

      Poista
  6. Mistä noita saa turusta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiiä. Oisko ollu joku robinhood tai kirppis? :)

      Poista
  7. Okei:) Täytyypä käydä joskus kattomassa:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥