17. marraskuuta 2012

Pienen pieni arvonta

Ajattelin järjestää teille ihan pienen arvonnan vaikkapa näin lauantain kunniaksi :)

Myin siis oman iphoneni pois ja mulle jäi käyttömättömiä kuoria, nyt teillä lukijoilla 2 on mahdollisuus saada itelle iphonen kuori :) Kuoria on siis 2kpl ja 2kpl on voittajia (:

Kuoret
Ensimmäisenä on pinkki tähtikuori ja toisena vaaleanpunainen strassi kuori :)

Arvontaan voi osallistua kuka vaan, myös anonyymit.

Laita kommenttiin toimiva sähköposti ja kumman kuorista haluat ja miksi :)?

Arvon voittajat ( 2kpl ) ihan vain paperi lappuja käyttäen.

Arvonta alkaa lauantaina kello 15.00 ja loppuu sunnuntaina kello 15.00 :)

Mikäli voittaja ei vastaa sähköpostiin viikon kuluessa, arvon voittajan uudelleen.

Tälläistä pientä kivaa tällä kertaa.

Onnea arvontaan<3

<3 : Fani

Ps. Ajastettu.

24 kommenttia:

  1. Moi, haluisin ton pinkin tähtikuoren, koska haluisin antaa sen mun työkaverille lahjaks, ku se on niin ihana <3

    emmi12345@gmail.com

    Terkuin, Emppu

    VastaaPoista
  2. Haluaisin tuon kuoren missä on nuo hopea blingit, koska musta löytyykin jo tuo toinen... ;)

    annu.hilla(at)luukku.com

    VastaaPoista
  3. kiva arvonta
    eekku80@netti.fi
    pinkki tähtikuori ,jos voitan serkku saa kivat kuoret =)

    VastaaPoista
  4. Noi valkoset timanttikuoret!! Tosi ihanat, oon aina halunnu tommoset :)

    Kisumisu_99@hotmail.com

    VastaaPoista
  5. Itseäni miellyttää enemmän tuo pinkki tähden muotoisella kuviolla. Puhelin tarvitsee suojaa ja kivan näköiset kuoret. Itse en ole vielä mistään kaupasta löytänyt kivoja, mutta nuo olisivat :)

    jansku410@hotmail.com

    VastaaPoista
  6. Haluan nimenomaan tuon tähtikuoren, koska sain tänään itselleni käytetyn iphonen, ja tietenkääb mulla ei ole kuoria siihen :)
    korukynsilla (at) gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsi (: Nyt toivotaan sitten vaan että arpaonni osuu kohdalle :)

      Poista
  7. Haluaisin voittaa timantti kuoret, koska tuollaisia olen etsinyt jo kauan!! Kynsiinhurahtaneet@gmail.com

    VastaaPoista
  8. ada.heikkila@hotmail.com

    Mulle on periaatteessa ihan sama kumman kuorista, molemmat miellyttävät omalla tavallaan! Mut mun oli tarkotua ostaa h&m :stä toi pinkki tähtikuori, ja en kerenny ennen ku ne jo loppu, et se ois sillee iha kiva! :) mukavia täläset arvonnat!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Kiitos, nää on tälläisiä pieniä ja mukavia (:

      Poista
  9. niffe-97@hotmail.com

    Mulle ois periaattes iha sama ,koska noi molemmat on tosi kivoja :)
    ja sun blogiki on tosi kiva! Oon ollu lukijana jo jonki aikaa :D

    VastaaPoista
  10. Hopea blingbling kuori <3

    maijja@windowslive.com

    VastaaPoista
  11. Ehdottomasti ton neonpinkin kuoren! Niin söpö! ♥

    aivoherkku@suomi24.fi

    VastaaPoista
  12. eikää kahekasan minuuttia myöhässä.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥