4. marraskuuta 2012

Niin sanotusti halloween kynnet

Nyt kun mulla on uusi puhelin, ostin siis iphonen tilalle samsung S 3 :) Oon ollu todella tyytyväinen, että vaihdoin puhelimen. Mulla iphone lagas koko ajan, siinä oli joku ympyrä ettei se toiminu ja näytössä halkeema :/ Mutta joo siis asiaan. Oon ladannu sinne sellaisen kynsiohjelman, jossa on kuvia vaikka kuinka paljon ja noin 250 tutoa erillaisten kynsien tekoon. :) Ja nämä pisti mua silmään heti siellä. Näitten kynsien kohdalla luki : Halloween kynnet, mutta enpäs nyt tiedä. Kutsutaan näitä sitten niin sanotuiksi halloween kynsiksi.





Kummassa valossa näyttää paremmalta, kahdessa ylimmässä vai alimmassa? :)

Nää nyt siis oli vähän tälläiset viiva kynnet, viivoja sinne ja tänne ja tuonne :D Ja tajusin muuten vasta äsken, että kun tutossa näytettiin että lopussa hopealla glitterillä nuo kaksi viivaa, niin onkohan sen tarkotus ollu joku risti? Kerta ovat halloween kynnet. Nooo, ei sillä väliä itse tykkäsin näistä todella paljon !

Käytetyt lakat
* Mia Secret : Kynnenkovettaja
* Sally Hansen : Base Coat
* Orly : Cha Cha Cha ! Siis aivan ihana lakka kynsillä, kuvista sitä ihanuutta ei kauheasti huomaa, koska aikalailla jää lakka peittoon.
* Art Club : Silver Glitter
* Art Club : White
* Art Club : Black
* Seche Vite : Top Coat

Sitten ihan muihin juttuihin, meinaan haluan jakaa teille tämän hetkisen salaatin joka on mun ja viljamin jokapäiväinen pravuuri, niin helppo tehdä :)

Aineet
Elikkäs tarviset : Purkin maissia, Fetajuuston, kurkun, kermaviilin ja sweet chili kastiketta. Näistä syntyy taivaallinen salaatti ja salaatin kastike.

Sekoita keskenään maissit, feta palat ja kurkku. Kastikkeen saat kermaviilistä ja tuosta sweet chili kastikeesta, ite maistan aina välill onko salaatinkastike hyvää, tee maun mukaan :)

Näin meillä!

Ja valmista!
Toiset laittaa vielä persiljaa tuohon, mutta itse en tykkää siitä. Ekan kerran kun näin tän salaatin olin ihan että HYIII, mutta mmmmm se olikin niin hyvää <3 Salaatin kanssa tein lasagnea eilen, alusta loppuun itse :)

Sellaista tällä kertaa, nyt lähden odottelemaan että talkshow alkaa, ja tommi tippuu!!!! Huomenna lisää! Tämän viikon aikana koitan kuvata myday-videon :)

Siitä mulla olikin pari kysymystä, kun kuvaan videon niin siinähän kuvataan osia koko päivän.? Niin voinko laittaa ne osat tänne järjestyksessä vai onko mun pakko luoda niistä sellanen 15 min video :D Koska mä e ehkä osaa sitä videonluontia, mutta kyllä mä ne tänne osaan lisätä monessa eri pätkässä :D? HJÄLP!

HYVÄT SUNNUNTAIT!
<3 : Fani

8 kommenttia:

  1. Alin kuva kynsistä on paras :)

    VastaaPoista
  2. joo tommi niiin tippuu :D

    must on ainakin ihan ok, et laitat mydayn pätkissä, jos se yhtenäisen videon luominen on hankalaa.

    talk showta ootellessa....

    -minna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piippiipiiip! Miksi se tommi ei vaan voinu tippua sieltä!

      Hyvä juttu että se kelpaa jos laittaa pätkissä :D

      Poista
  3. Kivat kynnet :)) Oon itekkin suunnitellut pitkään jonkunnäkösiä viivakynsiä, mutten oo saanut mitään aikaseks :D Ja omnomnom on hyvän näköstä salaattia! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Noi viiva kynnet on kyllä aina niin helppo tehdä :) Ja onhan ne näyttävätkin! Se on kyllä ihan parasta salaattia :)

      Poista
  4. Alin kuva on paras. Taitaa olla luonnonvalossa otettu :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥