20. marraskuuta 2012

Mirrorball

Sain hankittua itelle 3kpl kyseisen kokoelman lakkoja. 1kpl on tulossa vielä, mutta yksi puuttuu meinaan Disco inferno se on vielä pakko hankkia jotain kautta ja mahdollisimman pian tietenkin :)

Mun mielestä noi pelkät lakat jo pullossa näyttää niin ihanalta :) Haju on karmiva, mutta kyllä niillä saa nätit kynnet tehtyä nopeesti.

Hot Stuff, Boogie Nights, Dancing Queen
Ensimmäisenä näistä pääse kynnelle hot stuff tietenki :) Aivan ihana lakka kynnella, tää on kyllä niin mun silmään ja miellyttävä että aww<3 Ei voi muuta sanoa kuin että ihana glitter lakka :)


Niin kuin varmaan huomaatte kynnet on lyhentyneet, niin että ovat kaikki almost saman mittaisia, mulla rupes lohkeilemaan ne yksi kerrallaan, joten oli paras leikata lyhyeksi ja kasvattaa taas kaikki samaan pituuteen :)




Näitä kynsiä olisin halunnu kuvata vaikka kuinka kauan, koska mun mielestä mikään kuva ei näyttäny hyvältä :) Mutta kyllä noi vaan oli niin ihanat,viihdyin niissä 3 päivää kunnes oli pakko poistaa, koska siivoon niin paljon että ne kuluu pois :/

Käytetyt lakat
* Mia secret : Kynnen kasvattaja.
* Salle hansen : Aluslakka
* Depend : 034, aivan ihana pinkki.
* Models own : Hot stuff
* Seche vite : Top coat

Tuon dependin lakka peitti jo yhdellä kerroksella täydellisesti, laitoin silti lakkaa kaksi kerrosta vaikka ei todellakaan olisi tarvinnut. Hot stuffia laitoin 2 kerrosta ja sain noin paljon glittereitä kynnelle. Ajattelin heti että ne glitterit kumminki jää jotenki pystyyn, että tuntuu terävältä tai jää hiuksiin kiinni, mutta secheä päälle kaksi kerrosta niin sain aikaan todella sileät kynnet, eikä yksikään glitteri jäänyt mitenkään piikiksi :)

Mun on vaan pakko saada toi koko kokoelma, silloin kun nuo lakat tuli olin tilaamassa koko settiä, mutta se kerkesi loppumaan varastosta, onneksi on näitä ketkä ei ole tykännyt tai osti kaksi niin saadaan me ilman jääneetki :D

Oliko kynnet teidän mieleenne? Mitä tykkäsitte?

Loppuun vielä ostin 5kpl kleancolorin lakkoja lisää mun kokoelmaan :) Nekin ostettu facebookin kirpparin kautta :) Sieltä kyllä saa vaikka ja mitä.

Mun<3

1. Kleancolor : Chunky holo black. Mustan päällä aivan ihana lakka.
2. Kleancolor : Chunky holo candy. Rakkaus!
3. Kleancolor : Chunky holo poppy.Tästä olen katsellu swatcheja? :o Noinko se kirjoitetaan. Ihanaa pientä oranssia hologlitteriä.
4. Kleancolor : Chunky holo clover. Vihreää ja oranssia hologlitteriä.
5. Kleancolor : Melon green. Tämä lakka on ollut jo hetken mun ostoslistalla :)

Siinä oli ne lakat :) Oliko mitkään teidän mieleen? Ps. Jos jollain on ylimääräsiä niin mulle saa tarjota :)

<3 : Fani

10 kommenttia:

  1. ihania ostoksia ja mulla on kans toi dependin pinkki se on ihana harmi vaan koht loppuu ku pieni tuo pullo .mä en oo viel ehtiny/raskinu tehä viel lakka inventaariota uskon et jotain pakko myydä

    1 hopea glitter lakka on blogissa myynnis lakkakirpparilla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei mullakaan ole enään paljon lakkaa jäljellä :/ Pakko koittaa ettii tota varastoon pari kappaletta :)

      Mä teen melkeen joka kuukausi lakka inventaariota :D

      Täytyyki katsoa (:

      Poista
  2. voi että nuo Kleancolorit on hienoja! odotan innolla näkeväni niitä kynsilläsi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niistä on kyllä luvassa postauksia :) Ne on ihania <3

      Poista
  3. Disco Inferno on just paras tosta kokoelmasta! Kivalta toi pinkkikin näyttää ja depend♥ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sepä se :D Ja se multa puuttuu :(

      Jep on kyllä ihana lakka <3

      Poista
  4. Ihana diskopallolakka ja varsinkin nuo uudet Kleancolorit! Noistahan saa vaikka mitä hienoja pikkujoulukausilakkauksia o:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ne kaikki on ihania <3 Niistä saa kyllä tehtyä vaikka ja mitä :D

      Poista
  5. Onko noi Kleancolorit millaisia laadultaan?
    Oon himotellut jo varmaan kolme kuukautta ostaa noita, mutta en sitten ole ostanut, kun en ole mistään blogista saanut lukea näistä minkäänlaista palautetta.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tykänny kaikista, nopeita kuivumaan, peittää hyvin ja siis aivan ihania. Mutta oon myös monesta blogista lukenu, että kuivuu liian hitaasti jonku mieleen. Mulle ei oo ainakaan sattunu sellaista tapausta :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥