30. maaliskuuta 2012

Pitkää mallia

Eilinen päivä meni ihan tässä kotosalla, laittelin itelle kynnet, ja parit kynnet tein tikulle, ja rupesin laittamaan lakkoja kiekolle, vielä ku saisin aikaseks tehdä ton mun kynsilakka sivun, mut aina ku alotan sitä, ni tuleeki jotain ja se jää kesken, murmur.. Sitten ihan toisiin asioihin,mulla on ollu nyt monta iltaa tosi paha olo, oksettaa koko ajan, ja maha kipeenä, mietin että mistäköhän tää johtuu :o Juonko liikaa kahvia? Poltanko liikaa tupakkaa? Syönkö liikaa,oon meinaan kauhee syöppö? Vai jännittääkö mua se matka? Kärsin kumminki siitä lentopelosta :D hmm, toivottavasti menis nyt pikasesti ohi...

Sitten niihin kynsiin mitkä eilen tein.

Eka lakkasin ne vaan yksi väriseksi


Mutta illalla päätin laittaa vielä tarroja koristeeksi


Onkos nämä teidän mieleen? Mitäs tykkäsitte?

Alla Konadin : Base coat
Päällä 3 kerrosta : Color Club : Ulterior Motive
Ja lakan päällä tarrat, ja Top Coat

Oisko Parempi että kuvaisin noi mitä käytän, vai ihan vaan kerron? Musta näistä kynsistä tuli tosi hyvät. Ja näillä jopa varmaan viihdynki huomiseen asti, jolloin taas luvassa uudet kynnet, ideakin on jo valmiina, mun mielestä kaikki näyttää kynsillä kauniimmalta, kun ne on ihan vähän edes pitkät, ettei sellaset nysät ku mulla on, niihin ei oikeen saa tehtyä mitään :D Ja viljamiki eilen sano, että paljon nätimmät ku on pitkät kynnet <:

Tänään taas käytiin hakemassa kaupasta serranon perheen, 1.Tuotantokausi, joten eiköhän tää päivä mee lepposasti, sitä katsellessa :) Huomenna sitten viljami lähtee tekemään pikkusiskonsa muuttoa, ja äiti tulee tähän yöksi <3 Ihanaa ! :) Hyvää Viikonloppua kaikille <3

16 kommenttia:

  1. mitä jos oot raskaana? ;);) :D
    ihanat kynnet on taas vaihteeksi <3 <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii apua :D en tullu ees aatelleeks.. Mut eiks sillo ois aamupahoinvointia? :D no se selvii sit et alkaaks menkat vai ei :D

      Kiitos paljon <3

      Poista
    2. mulla ei ollu ollenkaan aamupahoinvointia :) saatto tulla ihan mihin aikaan vaan päivästä välillä huono olo :) mut tiiäks, oksensin koko raskauden aikana vain kerran ! ;P

      Poista
    3. aijjaa :D voi vitsit, no sehä nähään sitten tän kuun aikana <:

      Poista
    4. mullaki saatto olla iltaisin tosi paha olo mut yleensä se paha olo oli koko päivän :D

      Poista
    5. voi ei :D hihi, mä kyllä sitten kerron teille <:

      Poista
    6. kerro sitten mulle heti vaikka äfbee:ssä <3 :) jännityksellä odotellaan (: onks sulla viel jatkunut toi huono-olo?

      Poista
    7. Kerron kyllä sulle heti :D on joo joka ilta, meinaa laatta lentää, en tiiä mistä johtuu :D

      Poista
  2. pitempinä kynnet näyttää kyl tosi paljon paremmilta, tosi kivat noi:)

    VastaaPoista
  3. voitko tehnä my day videon ennen reissua? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu voin tehdä :) Siis mitä tarkoita my day videolla? :D selvennä ni on helpompi tehä :)

      Poista
  4. etkö tiedä blogeissa esitettäviä my day videoita? voi ei :) siis otat klippejä pitkin päivää..esim kun heräät, oot lenkillä, teet ruokaa, siivoat,.................. yhdeltä päivältä ja sitten liität ne yhteen. :) youtubesta varmana löytyy my day videoita ni niistä voit ottaa mallia :)

    VastaaPoista
  5. en oo katellu my day videoita, tiesin kyllä että siinä on just kaikkea mun päivästä, harmi vaan etten voi ottaa klippejä pitkin päivää ja liittää niitä, kun mulla ei oo sellasta ohjelmaa millä liittää, enkä kerkee sellasta ees hakea, ja rupee tekeen :) Mutta teen jonkunlaisen videon mun päivästä :)/ Musta :) Mutta vähän helpommalla kaavalla :)

    VastaaPoista
  6. Hihii, ihanat noi kynnet. :) Et sä välttämätä ole raskaana. ;o Mulla oli tota ihan samaa, pahaa oloa iltaisin, söin koko aika, olin ihan turvoksissa ym.. Se voi johtua ihan sun jännityksestä. :) TAi sit sä oot oikeesti muru raskaana. :D<3

    VastaaPoista
  7. niin tuskinpa oon :D Oon vaan joka päivä syöny niin paljon, että siit tullu paha olo :Dja oikeesti jännitän lentämistä :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥